کد خبر : 1297055 | 26 دی 1394 ساعت 14:13 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

خواسته هایم تا حدود زیادی انجام شده است

تارتار: به دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم

مهدی تارتار از تلاش تیمش برای کسب رتبه ای تک رقمی در پایان فصل می گوید و امیدوار است نیمه مربیان در نیم فصل دوم را از آن خود کند.

تارتار: به دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم
به گزارش "ورزش سه"، راه آهن یزدان با تدارک ویژه به دنبال جبران نتایج نیم فصل اول است و سرمربی این تیم با امیدواری به ادامه مسابقات چشم دوخته. مهدی تارتار در این باره به خبرنگار ما می گوید: از هفته گذشته که تمرینات را شروع کردیم صبح و عصر تمرین می کنیم. با توجه به اینکه در ابتدای فصل تمرین بدنسازی را پشت سر نگذاشته بودیم تمرینات بدنی داریم. همزمان با آن برنامه تاکتیک و بازی دوستانه را نیز دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: برای اردو نیز کیش را در نظر گرفته بودیم که با توجه به ترافیک تیم ها و اردو در آنجا تصمیم گرفتیم در تهران تمرین کنیم و احتمالا با حضور در کیش برنامه ای تفریحی و البته یک بازی دوستانه هم انجام بدهیم. در حال حاضر اسم تیم مشخص نیست و باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

تارتار در مورد اینکه خواسته هایش در نقل و انتقالات برآورده شد یا خیر گفت: هنوز نقل و انتقالات تمام نشده اما بازیکنان جوان خوبی گرفتیم و بازیکنان زیر 21 سال خوبی در تیم داریم که می توانند در ادامه مسابقات به ما کمک کنند. حدود 30 -40 درصد از بازیکنانی که می خواستیم نیز جذب شدند.

وی در مورد مشکلاتی که برای فروزان به وجود آمده و این سوال که این مسائل از نظر روحی روی دروازه بان تازه به خدمت گرفته شان مشکلی ایجاد خواهد کرد یا خیر گفت: تا جایی که می دانم تمرین می کند و مشکلی ندارد و البته من در جریان اتفاقات ریز نیستم و تا جایی که من با روحیه خوب تمرین می کند و او بازیکن باتجربه ای است و این اتفاقات مشکلی به وجود نخواهد آورد و حل می شود.

تارتار در پایان در پاسخ به این سوال که راه آهن یزدان می تواند از روند نزولی نیم فصل اول خارج شود یا خیر گفت: ما مطمئنا از بدشانسی از نیم فصل اول خارج می شویم. ما نیمه اول را واگذار کردیم و نیم قصل دوم جبران می کنیم و رتبه تک رقمی به دست می آوریم و شرایط خوبی برای راه آهن یزدان در نیم فصل دوم خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها