کد خبر : 1295289 | 19 دی 1394 ساعت 12:23 | 69.6K بازدید | 3 دیدگاه

مگویان کاندیدای اصلی

کدام مدافع از استقلال جدا می‌شود؟

سرمربی استقلال مدعی شد یکی از مدافعانش را در نقل و انتقالات از دست خواهد داد.

کدام مدافع از استقلال جدا می‌شود؟
به گزارش "ورزش سه"، همین صحبت پرویز مظلومی کافی بود تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص جدایی مدافعان استقلال به اوج خود برسد. اما اینکه کدام مدافع قصد جدایی از استقلال را دارد، خود سوالی بود که ذهن بسیاری از اهالی فوتبال و طرفداران این تیم را به خود مشغول کرده بود.

با نگاهی به لیست مدافعان استقلال کاملا می‌توان به جواب این سوال رسید. حنیف عمران‌زاده و امین حاج‌محمدی قطعا بازیکنانی نیستند که قصد جدایی از استقلال را داشته باشند. به همین خاطر تنها گزینه هرائر مگویان مدافع ملی پوش ارمنستانی است که از دو هفته پیش خبر دریافت یک پیشنهاد وسوسه‌کننده از لیگ روسیه باعث شد تا نامش در صدر اخبار قرار بگیرد.

مگویان که برای تعطیلات به ارمنستان سفر کرده، قرار است امشب به تهران بازگشته و از فردا در تمرینات حاضر شود اما خبرهایی به گوش رسیده حاکی است این بازیکن تنها برای جلب رضایت باشگاه استقلال و گرفتن رضایتنامه به تهران خواهد آمد. حتی قبل از بازگشت به صورت تلفنی تصمیمش برای جدایی را به گوش کادرفنی رساند که آنها به فکر جایگزین مناسب برای او باشند.

مگویان که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های دفاعی استقلال در نیم فصل اول بود، قطعا با جدایی‌اش لطمه جبران‌ناپذیری به صدرنشین لیگ وارد خواهد کرد. مگر اینکه مظلومی و مدیران استقلال مانع جدایی شوند

دیدگاه‌ها