کد خبر : 1293840 | 12 دی 1394 ساعت 23:26 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

نویرورر: کلاهم را به احترام دورتموند برمی‌دارم

مربی پیشکسوت آلمانی به تحلیل وضعیت امسال دورتموند پرداخت.

نویرورر: کلاهم را به احترام دورتموند برمی‌دارم
به گزارش "ورزش سه"، پتر نویرورر عملکرد بازیکنان و دست‌اندرکاران بروسیا دورتموند در سال 2015 را تحسین کرد. او که در شصت سالگی و پس از تجربه مربیگری در شالکه، بوخوم و دویسبورگ به مدیریت در ورزش روی آورده است، به "بیلد سایتونگ" گفت:" کلاهم را به احترام دورتموند برمی‌دارم. این تیم در سال 2015 تحسین برانگیز کار کرد و بزرگی‌اش را نشان داد.
البته این درخشش نه تنها به شش ماه آغاز به کار توماس توخل در این باشگاه مربوط می‌شود بلکه به پیش‌تر از آن هم بازمی‌گردد. یورگن کلوپ با داشتن اعتماد رؤسایش و پشتیبانی روحی هواداران پرشور تیمش –به رغم نتایج ضعیف دور رفت فصل قبل- توانست دورتموند را از قعر جدول تا جایگاه هفتم بالا بکشد و حتی به فینال جام حذفی برساند. این دستاورد متأثرکننده است! آفرین به مسئولان دورتموند که در روزهای سختی و سراشیبی پشت سرمربی‌شان ایستادند.
گام بعدی آنها و آوردن توخل هم ادامه یک مسیر مستقیم بود و حالا آنچه که زردپوشان وست‌فالن در میدان نشان می‌دهند، کلاسی آموزشی از فوتبال است. این دورتموند اگر در هر لیگ اروپایی دیگری می‌بود، صدرنشین می‌شد. فقط تیمی مثل بایرن مونیخ می‌تواند جلودارش باشد."

دیدگاه‌ها