کد خبر : 1288791 | 22 آذر 1394 ساعت 11:54 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

معروف و دشمن دیرینه در تهران

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز در حالی پیگیری می شود که بالاخره پس از مدت ها معروف مقابل ورمیلیو قرار گرفت تا داستان های قدیمی تکرار شود.

معروف و دشمن دیرینه در تهران
به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدارهای دور رفت لیگ برتر والیبال امروز انجام می شود و در حساس ترین بازی شهرداری ارومیه مهمان پیکان است و این دیدار ساعت 18 امروز در خانه والیبال تهران برگزار می شود. این بازی از جهات بسیاری حائز اهمیت و حساسیت است که رویارویی سعید معروف و والریو ورمیلیو، پاسور دو تیم با توجه به اتفاقات گذشته جذاب ترین آنها هستند.

یقه گیری در ایتالیا

مسابقات قهرمانی والیبال جهان در سال 2010 و کشور ایتالیا بود که ایران با هدایت مرحوم حسین معدنی بازی استثنایی را مقابل میزبان انجام داد که از خاطره انگیزترین مسابقات تاریخ والیبال ایران بود. در آن بازی ملی پوشان تا مرز شکست ایتالیا هم رفتند اما در دیداری کاملا احساسی بازی را 3 بر 2 واگذار کردند. در خلل بازی تنش بین معروف (پاسور ایران) و ورمیلیو (پاسور ایتالیا) به اوج رسیده بود و در پایان این دو بازیکن زیر تور و هنگام دست دادن درگیری شدیدی با هم داشتند که با پا در میانی بزرگترهای دو تیم این قائله خاتمه پذیرفت. اشک های معروف بعد از آن اتفاق به یاد همه والیبالی ها است و این 2 از آن به بعد دیگر نتوانستند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. ورمیلیو سال گذشته به جای معروف در شهرداری ارومیه پاس داد و امسال به پیکان آمد تا بتواند برای اولین بار مقابل معروف بازی کند. بازی پیکان و شهرداری ارومیه اولین دیداری است که معروف در زمین خودی مقابل ورمیلیو قرار می گیرد.

خاطرات تلخ فینال

این دو تیم فینال لیگ 93 را هم برگزار کردند و شهرداری ارومیه در نهایت با نتیحه 3 بر 2 نتیجه و قهرمانی را واگذار کرد. والیبال ارومیه در آن دیدار تا مرز اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ هم رفت اما ناگهان همه چیز عوض شد و پیکان جام را مال خود کرد. آن بازی در عین جذابیت یکی از تلخ ترین دیدارهای ارومیه ای ها در چند سال اخیر بوده است که قهرمانی را در عرض چند امتیاز از دست دادند. این اولین پیکار دو تیم بعد از آن فینال هیجان انگیز است.

جنگ ستاره ها

میلاد عبادی پور، سعید معروف و عبدالرضا علیزاده برای شهرداری ارومیه و مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، سامان فائزی، مهدی مرندی و امیر غفور برای پیکان ملی پوشانی هستند که دو تیم در اختیار دارند. این دو تیم سهم زیادی از جذب ملی پوشان را به خود اختصاص دادند و دیدار این دو تیم می تواند در کنار جاذبه های فردی اش، از نظر فنی هم برای تماشاگران چشم نواز باشد.

سایر بازی های امروز:

تهران، خانه والیبال، ساعت 14
بانک سرمایه – بازرگانی جواهری گنبد
داور اول: مسعود قاری، داور دوم: مجتبی بیدراریان

تهران، خانه والیبال ساعت 16
سایپا تهران – کاله مازندران
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: اسماعیل رزقی

بندرعباس، سال فجر، ساعت 17
آلومینیوم المهدی هرمزگان – متین صالحین ورامین
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: قادر صادقی

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
آرمان ورزشی اردکان – گوهر کویر زاهدان
داور اول: محمد ابراهیم زاده، داور دوم: احمد سرمست

مشهد، سالن مهران، ساعت 17
ثامن الحجج خراسان – شهرداری تبریز
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: مهرداد شوشتری

تهران، خانه والیبال، ساعت 18
پیکان تهران – شهرداری ارومیه
داور اول: محمدشاهمیری، داور دوم: داود نافعی

دیدگاه‌ها