کد خبر : 1288688 | 21 آذر 1394 ساعت 19:34 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی و چهار دوئل سخت

امیر قلعه نویی فردا نبرد سختی با تیم اسبقش خواهد داشت و باید 4دوئل سخت برگزار کند.

قلعه نویی و چهار دوئل سخت
به گزارش "ورزش سه"، فردا دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می روند و این اولین دیدار قلعه نویی پس از بازگشت دوباره به تبریز است.

قلعه نویی که جو خوبی در تبریز به دنبالش نیست باید نبرد سختی را با استقلال برگزار کند، استقلالی که چهار شخص در آن به شدت دنبال شکست او هستند.

پرویز مظلومی/ آلترناتیو
پرویز مظلومی بزرگترین رقیب قلعه نویی در بازی فرداست، این دو سرمربی که همیشه در زمان حضور در استقلال آلترناتیو یکدیگر بوده اند نبرد سختی با هم خواهند داشت و برای اثبات توانایی خود سخت به دنبال پیروزی هستند.

1079837

البته در بازی دوم فصل مظلومی مچ قلعه نویی را در ورزشگاه آزادی خواباند، استقلال در این بازی توانست ٢-٠ ملوان را شکست دهد. قلعه نویی پس از این شکست به دلیل مشکلات مالی از ملوان جدا شد.

سید مهدی رحمتی
دیگر دوئل قلعه نویی، باید با دروازه بان آماده استقلالی ها باشد که به تازگی بهترین بازیکن دو ماه اخیر نیز شده است. رحمتی و قلعه نویی که اختلافشان علنی شده است، دو فصل قبل نتوانستند با هم بسازند و در انتهای فصل از یکدیگر جداشدند. رحمتی به پیکان رفت و قلعه نویی در استقلال ماند.

1070210

آرش برهانی
برهانی انگیزه های فراوانی برای نشان دادن خود به قلعه نویی دارد. برهانی که چندین سال لقب آقای گلی در لیگ برتر را دارد به نیمکت نشین اصلی تیم استقلال در زمان حضور قلعه نویی تبدیل شده بود واکنون وقت آن رسیده تا بازهم ارزش های خود را به قلعه نویی نشان دهد.

1071340

خسرو حیدری
خسرو حیدری که حضورش در تیم ملی و شایعه بازی نکردن برای تیم استقلال دهان به دهان می چرخید، انگیزه فراوانی برای تقابل با قلعه نویی خواهد داشت.شایعه ای که هیچگاه ازسوی حیدری تکذیب نشده و نخواهدشد.

1070261

باید دید با این اوصاف قلعه نویی در شهری که استقبال خوبی از او نشد می تواند در اولین دیدار استقلال را با تمام ماجراهایش می تواند شکست دهد یا بازهم پرویز مظلومی برنده دوئل این دو سرمربی است.

دیدگاه‌ها