کد خبر : 1284378 | 01 آذر 1394 ساعت 17:29 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل‌زاده: تا آخر فصل سرباز تراکتورسازی هستم

مدافع تراکتورسازی و بازیکن دو گله این تیم در طی این گفت‌وگو به شایعات مبنی بر اینکه سربازی‌اش نیم فصل تمام می‌شود، پایان داد.

خلیل‌زاده: تا آخر فصل سرباز تراکتورسازی هستم
به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده که در بازی با سیاه جامگان همانند بازی‌های قبل عملکرد خوبی از خود در خط دفاعی نشان داد در مورد کسب تساوی مقابل این تیم گفت: کل بازی دست ما بود و می‌توانستیم با اختلاف ببریم. سیاه جامگان 11 نفره دفاع می‌کرد آقای کاظمی با راه‌آهن هم با ما بازی کرده بود و تراکتور را می‌شناخت.

او در مورد تعریف کاظمی از خودش در مصاحبه بعد از بازی ادامه داد: آقا فرهاد را خیلی دوست دارم و رابطه خوبی با او دارم. امیدوارم روزی در یکی از تیم‌های ایران مربیگری کند، او جزو فنی‌ترین مربیان لیگ است.

این بازیکن در مورد حمایت هواداران تراکتور می‌گوید: از هواداران ممنونم که حمایت بسیار خوبی از ما کردند و امیدوارم حمایت‌هایشان ادامه‌دار باشد و ما هم بتوانیم بازی‌هایمان را با برد پشت سر بگذاریم.

دفاع وسط تراکتورسازی که در این فصل یکی، دو بار دچار مصدومیت شد باز هم از روی بدشانسی این اتفاق برایش پیش آمده. وی در مورد اوضاع مصدومیتش اینگونه توضیح می‌دهد: از آنجایی که دندانم عفونت داشت و آن را کشیدم، دکتر تیم به من یک هفته استراحت داده بود اما من چون باید تمرین و بازی می‌کردم نتوانستم استراحت کنم و در حال حاضر کشاله پایم گرفته و امیدوارم که به بازی با ملوان برسم.

در حالی که در برخی از رسانه‌ها به اشتباه زده بودند سربازی خلیل‌زاده نیم فصل در تراکتورسازی تمام است، بازیکن سرخپوشان تبریزی در این مورد نظرش را اینگونه بیان کرد: من سرباز تراکتورسازی هستم و زحمت می‌کشم حتی پول هم نگیرم، با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم زیرا مردم این شهر را دوست دارم و هر چه در توانم باشد، برای تراکتور می‌گذارم و تا آخر فصل سرباز تراکتورسازی هستم.

او در همین باره ادامه داد: سپاهان تیم من است و با آن قرارداد دارم ولی فعلا سرباز تراکتور هستم. در مورد صحبت آقای باقریان مبنی بر اینکه گفته خلیل‌زاده بازیکن ماست باید بگویم من فصل بعد باید به سپاهان برگردم و آخر این فصل سربازی‌ام در تراکتورسازی تمام می‌شود.

این بازیکن با اشاره به اینکه تونی زحمات زیادی برای تراکتورسازی می‌کشد گفت: آقای تونی تمام تلاشش را می‌کند تا تیم نتیجه بگیرد. تیم هم دارد خوب کار می‌کند و تنها مشکلمان گلزنی است.

خلیل‌زاده در پایان در مورد دیدار با ملوان در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: ملوان تیم خوبی است و در انزلی سخت امتیاز از دست می‌دهد ولی ما هم تراکتوریم و باید خوب کار کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها