کد خبر : 1271507 | 08 مهر 1394 ساعت 18:04 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی بازیکنان استقلال اهواز یکی پس از دیگری

آشوبی: احساس کردم به من توهین می‌شود

هافبک دفاعی استقلال اهواز اولین بازیکن جدا شده از جمع این تیم بود. او تا اطلاع ثانوی در تمرینات شرکت نمی‌کند و شرطش تهیه مسکن توسط مسوولان باشگاه است.

آشوبی: احساس کردم به من توهین می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در این رابطه گفت: به نوعی در حال حاضر همه ملکی مالک باشگاه استقلال اهواز را مقصر مشکلات پیش آمده می‌دانند. به هر حال او 11 میلیارد هزینه کرده و تیم را خریده است و در این مسیر باید 7 میلیارد دیگر هم هزیه کند تا پول بازیکنان و کادرفنی و دیگر مسائل جانبی را بپردازد. این رقم واقعا سنگین است، احتمالا قول و قرارهایی به او داده شده که هیچ کدام عملی نشده است. صحبت من چیز دیگری است و بسیار کلی‌تر از این حرف‌هاست. من می‌گویم چرا از ریشه سازمان لیگ و فدراسیون باید به تیمی که پول ندارد و از لحاظ مالی توانمند نیست باید در لیگ‌برتر تیم‌داری و با سرنوشت هزاران نفر بازی کند. این هزاران نفر بازیکنان، کادرفنی، خانواده‌هایشان و هواداران هستند. به نظرم باید جلوی این مسائل گرفته شود.

او در همین باره ادامه داد: درست است که استقلال اهواز در حال حاضر مشکلات زیادی دارد اما هر جا جلوی ضرر را بگیری منفعت است. ماه به ماه هزینه‌ها بیشتر می‌شود اگر همین الان جلویش را بگیرند خیلی خوب است.

این بازیکن که فعلا در تمرینات استقلال اهواز شرکت نمی‌کند در این‌باره می‌گوید: وقتی بازیکن می‌آید و صادقانه برای تیمش زحمت می‌کشد اما شرایط خوبی برای او مهیا نیست احساس می‌کند به او توهین شده، به هر حال ما سال‌هاست در این فوتبال هستیم و به یکسری از رفتارها متعهد. اما خیلی از کارها آدم را دلسرد و زده می‌کند. اگر استقلال اهواز هم بخواهد این روند را ادامه دهد، جزو کاندیدای اصلی سقوط است.

دیدگاه‌ها