کد خبر : 1269022 | 30 شهریور 1394 ساعت 15:35 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بنیتس و لجاجت آشکار با مدیران رئال مادرید

به ادعای مارکا، رافا بنیتس با عدم استفاده از خسه در بازی های رئال مادرید، به نوعی جنگ پنهانی با مدیریت این باشگاه آغاز کرده است.

بنیتس و لجاجت آشکار با مدیران رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، چهار هفته از لالیگا گذشته و خسه، ستاره 22 ساله رئال مادرید، بر خلاف انتظارات، دقایق بسیار اندکی برای این تیم به میدان رفته و حتی با وجود مصدومیت گرت بیل نیز از سوی بنیتس مورد استفاده قرار نمی گیرد.

وقتی بیل در بازی برابر شاختار مصدوم و از زمین خارج شد، بسیاری منتظر ورورد خسه به جای ستاره ولزی بودند اما بنیتس در میان تعجب، کواچیچ را به میدان فرستاد. در دیدار روز شنبه برابر گرانادا نیز شاهد حضور خسه نبودیم و بجای بیل، لوکاس واسکز 90 دقیقه برای کهکشانی ها بازی کرد.

این سوالی است که برای هواداران رئال مادرید مطرح شده که چرا بنیتس از خسه در ترکیب ثابت و حتی به عنوان یار تعویضی استفاده نمی کند.
مارکا در همین رابطه امروز گزارش داد که بنیتس در فصل نقل و انتقالات تابستانی، دو بار از مدیریت رئال مادرید درخواست جذب یک مهاجم نوک کرده بود، هر دو بار نیز گزینه موردنظر او فرناندو یورنته بود، اما پاسخ مدیریت باشگاه به خواسته او منفی بود و آنها عقیده داشتند که خسه به راحتی می تواند جای رونالدو، بیل یا بنزما را به خوبی پر کند.

در نهایت نیز یورنته به سویا پیوست و بنیتس مجبور شد به حضور خسه رضایت دهد. در واقع خسه هرگز مهاجم مورد علاقه سرمربی جدید رئال نبود و او ترجیح می داد این بازیکن جوان به تیمی دیگر منتقل شود و به همین دلیل است که گزینه های موجود دیگر چون لوکاس، کواچیچ و حتی چریشف را به خسه ترجیح می دهد.

دیدگاه‌ها