کد خبر : 1269016 | 30 شهریور 1394 ساعت 16:15 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

نولیتو؛ امید اول رئالیها برای متوقف شدن بارسلونا

بارسلونا دو روز دیگر در زمین سلتا ویگو، بازی دشواری برابر این تیم برگزار خواهد کرد و احتمال اینکه در این مسابقه امتیاز از دست بدهد کم نیست.

نولیتو؛ امید اول رئالیها برای متوقف شدن بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، بارسا که فصل جدید را با 4 برد متوالی شروع کرده و در حال حاضر صدنشین لالیگاست، چهارشنبه به زمین سلتا خواهد رفت تا یکی از بازی های دشوار خود را برگزار کند. این تیم که به شدت از سوی  رئال مادرید تعقیب می شود، در بازی با سلتا، بیش از هر بازیکنی نگران نولیتو است؛ مهاجم ارزشمند سلتا که کاتالان ها در فصل تابستان برای جذب او تلاش زیادی کرند اما او ترجیح داد با سلتا تمدید قرارداد کند.

نولیتو که سابقه بازی برای تیم دوم بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، در 4 بازی اخیر سلتا موفق به زدن 4 گل شده و پشت سر رونالدو در جدول گلزنان قرار دارد. او فصل گذشته در 33 بازی موفق به زدن 14 گل شد و تا بدینجا آماری خیره کننده را به ثبت رسانده است.

نولیتو شب گذشته در زمین سویا نیز یکی از دو گل سلتا را به ثمر رساند تا به پیروزی ارزشمند تیمش کمک بزرگی کرده باشد. سلتا با درخشش نولیتو، هم اکنون با 10 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
در واقع همان قدر که نولیتو برای بارسلونا یک تهدید بزرگ محسوب می شود، برای رئالی ها یک امیدواری بزرگ است تا بلکه با درخشش او؛ بارسا اولین امتیازهای خود در فصل جدید را از دست بدهد. لازم به ذکر است که رئال 10 امتیازی، همان روز در زمین بیلبائو یک بازی دشوار پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها