کد خبر : 1262325 | 03 شهریور 1394 ساعت 08:49 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رفتن روی سکوی جهانی دور از دسترس نیست

اشکانی:شانس بالایی برای کسب مدال داریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، گفت:‌ با توجه به زحمات بچه‌ها و کادر فنی کشیدن و رفتن روی سکوی جهانی دور از دسترس نیست.

اشکانی:شانس بالایی برای کسب مدال داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی اشکانی درباره شرایط فرنگی‌کاران نوجوان پیش از آغاز مسابقات جهانی گفت: تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بچه‌ها نیز با کسب عنوان و مدال گام به رده جوانان بگذارند. در پنج وزن اول شانس بالایی برای کسب مدال داریم و اگر گرفتار اتفاقات کشتی نشویم نتیجه قابل قبولی کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌تمام هدف ما حفظ جایگاه سال گذشته و ارتقای آن چه از نظر فردی و کیفیت مدالی و چه از نظر تیمی در این دوره است. با توجه به زحماتی که کشیده‌ایم رفتن روی سکوی جهانی دور از دسترس نیست و برای کسب بهترین نتایج به میدان می‌رویم. بچه‌ها و اعضای کادر فنی زحمات زیادی برای حضور در این رقابت‌ها کشیده‌اند و امیدوارم با کسب نتیجه مطلوب و با دستی پر مسابقات را ترک کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: با توجه به اسامی اعلام شده در هر وزن تقریبا شاهد حضور بیش از 20 کشتی‌گیر هستیم که نشان از استقبال خوب کشورها و سطح بالای مسابقات دارد. با توجه به اهمیت حفظ کشتی در المپیک این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. کشورهایی مانند رومانی،‌ لهستان و مجارستان که در گذشته از قطب‌های کشتی فرنگی در جهان بودند بعد از سال‌ها در این دوره با ترکیبی کامل گام به این مسابقات گذاشته‌اند که نشان از اهمیت بالای آن دارد.


دیدگاه‌ها