کد خبر : 1262181 | 02 شهریور 1394 ساعت 15:40 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف از لیگ بسکتبال‌ برای مشکلات‌مالی بود

رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام کرد دو تیم شهرکرد و قزوین به علت عدم توان مالی از حضور در لیگ انصراف داد.

انصراف از لیگ بسکتبال‌ برای مشکلات‌مالی بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محمود مشحون در رابطه با انصراف دو تیم از لیگ بسکتبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلسات مکرری برای برگزاری لیگ بسکتبال با سازمان لیگ برگزار کردیم که در نهایت تصویب شد تا لیگ با حضور ۱۲ تیم برگزار شود. در این میان یکی از تیم‌هایی که به شدت به حضور در لیگ علاقه‌مند بود، تیم شهرکرد بود که با کمال تاسف، این تیم و همچنین تیم البرز قزوین به علت عدم توان مالی از حضور در لیگ انصراف داد و امیدواریم که دیگر شاهد این مساله نباشیم.

وی در رابطه با اینکه آیا انصراف تیم شهرکرد به علت عدم موافقت برخی مسئولین بوده یا خیر؟ اظهار کرد: به هیچ وجه این‌طور نیست، همه تیم‌ها برای حضور در لیگ سلسله مراتبی را طی می‌کنند که شهرکرد این سلسله مراتب را طی کرده است. قزوین هم فصل گذشته در لیگ حضور داشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، ادامه داد: در حال حاضر افراد زیادی در تیم‌های بسکتبال امید و جوانان ایران از شهرکرد هستند و به همین خاطر ما این مساله را در شورای لیگ طرح کردیم که این شهر هم در لیگ تیم داشته باشد و طبق سیاستگذاری‌های انجام شده، تصمیم بر این شد که شهرکرد وارد لیگ شود.

مشحون همچنین گفت: ما به دنبال اجرای قانون هستیم. سازمان لیگ طی جلساتی متعدد درخواست شهرکرد را برای حضور در لیگ بررسی کرد و در پایان هم این طرح در هیات رئیسه رای آورد که شهرکرد وارد لیگ شود اما متاسفانه در ۴۸ ساعت گذشته این تیم انصراف داد.

دیدگاه‌ها