کد خبر : 1262125 | 02 شهریور 1394 ساعت 12:48 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرابی: راگبی با هزینه شخصی جلو می‌رود

ورزش راگبی چند صباحی است که در ایران مورد توجه قرار گرفته و حتی تا آستانه قهرمانی در عرصه های بین المللی هم پیش رفته است.

شهرابی: راگبی با هزینه شخصی جلو می‌رود
ورزش راگبی کاملاً یک رشته قدرتی است و بدنسازی حرف اول را در آن می زند، در همین رابطه با علی شهرابی قهرمان پرورش اندام جهان و همچنین مربی بدنساز کنونی تیم ملی راگبی صحبت کردیم. شهرابی به "ورزش سه" می گوید: راگبی با توجه به جایگاهی که در دنیا دارد چند صباحی است که در کشورهای آسیایی مورد استقبال قرار گرفته است.از جمله ایران که با توجه به پتانسیله جوانی که دارد توانسته رشد قابل توجهی داشته باشد و به مقامهایی هم دست پیدا کنند.

شهرابی در ادامه در مورد بدنسازی این رشته می گوید:باید بگویم که این رشته مانند ورزشهای گروهی سیستم خاصه خودش را دارد به واقع پیچیده تر هم هست ابتدا به دلیله چند شاخه بودن در تیمهای ۷نفره و۱۵نفره که هر کدام بر حسب شرایط تاکتیکی که دارند نوع بدنسازی آنها هم متفاوت است که نقشه بسیار کلیدی در موفقییت تیم دارد.

در وهله دوم هم تغذیه مقوله بسیار مهمی است که جایگاه قابله توجهی دارد. رعایت این موارد باعث موفقیت تیم در عرصه های جهانی می‌شود.

شهرابی در پایان می گوید:البته جا دارد بگویم که مسئولین باید نگاه قابل توجهی به این رشته المبیکی داشته باشند چراکه سرمایه گذاری در این رشته در نهایت باعث کسب افتخار و بالا رفتن پرچم کشور عزیزمان در عرصه های جهانی به خصوص آوردگاه و ویترین بزرگ ورزش یعنی المپیک می شود،جا دارد از دوست خوبم دکتر رضا سلطانی که همیشه حامی بدنسازی و پایه گذار علم نوین بدنسازی در رشته های ورزشی بودند و همچنین از جناب دکتر اقابیک که پدرانه و بدون چشمداشتی و حتی هزینه شخصی برای پیشرفت این رشته تلاش میکنند و همیشه می بینیم که ایشان دلسوزانه برای موفقیت کشورمان به خصوص این رشته چه تلاشها و فداکاری هایی از خود نشان می دهند.

دیدگاه‌ها