کد خبر : 1262102 | 02 شهریور 1394 ساعت 11:55 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمدپور: می‌توانم در آسیا موفق شوم

ملی‌پوش وزن 52 کیلوگرم بوکس ایران می‌گوید اگر شرایط داوری اجازه دهد می‌تواند عملکرد موفقی در رقابت‌های آسیایی داشته باشد.

محمدپور: می‌توانم در آسیا موفق شوم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا سجاد محمدپور، در مورد آخرین وضعیت آمادگی خود برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: خوشبختانه پس از برگزاری چندین مرحله اردوی تدارکاتی به شرایط خوبی دست پیدا کرده و با تمام توان راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شویم.

ملی‌پوش بوکس ایران با بیان این که با توجه به تمرینات سپری کرده توانایی کسب موفقیت در رقابت‌های آسیایی را دارد، گفت: می‌خواهم عملکرد موفقی را در رقابت‌های آسیایی داشته باشم. البته کشورهای شرق آسیا در سبک وزن بسیار قدرتمند هستند و رقابت‌ با آنها سخت است.

او افزود: البته در مورد داوری نیز نگرانی‌هایی دارم. با توجه به هزینه‌ای که تایلند برای این رقابت‌ها کرده، قطعا در داوری‌ها اعمال نفوذ خواهد کرد و مشکلاتی پیش می‌آید.

محمدپور با بیان این که رقابت‌های قهرمانی آسیا در سبک وزن از سطح بسیار بالایی برخوردار است، گفت: بهترین‌های جهان در سبک‌وزن در قاره آسیا حضور دارند. رقابت‌ با این بوکسورها بسیار دشوار است ولی به هیچ عنوان ناامید نیستم و برای کسب بهترین نتیجه عازم تایلند می‌شوم.

ملی‌پوش بوکس ایران خاطرنشان کرد: رقابت‌های آسیایی به عنوان سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان نیز به شمار می‌آید که البته من پیش از این موفق به کسب این سهمیه شده بودم از این جهت نگرانی ندارم.

او در مورد کسب سهمیه المپیک برای بوکس ایران نیز گفت: حضور در المپیک برای هر ورزشکاری یک آرزوست و تلاش می‌کنم تا بتوانم یکی از نمایندگان ایران در المپیک 2016 باشم. البته کسب سهمیه کار بسیار دشواری است ولی می‌خواهم یکی از مشتزنان ایران در المپیک 2016 باشم.

رقابت‌های قهرمانی آسیا از چهارم تا 14 شهریور ماه در بانگوک تایلند برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها