کد خبر : 1262053 | 02 شهریور 1394 ساعت 09:57 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

بولت: این قهرمانی برای من اهمیت زیادی داشت

قهرمان جامائیکایی دو سرعت دنیا گفت که این قهرمانی برای من اهمیت زیادی داشت.

بولت: این قهرمانی برای من اهمیت زیادی داشت
به گزارش ایرنا از گاردین، اوسین بولت 29 ساله، فوق ستاره جامائیکایی دو سرعت دنیا با پشت سر گذاشتن جاستین گاتلین، برای سومین بار قهرمان 100 متر جهان شد و با رکورد 9.79 توانست مدال طلا را از آن خود کند.بولت تاکنون موفق شده است 9 بار مقام قهرمانی را کسب کند که شامل سه مدال طلا در 100 متر، سه مدال طلا در 200 متر و سه مدال طلا در 4 در 100 متر است.

گاتلین فقط با 0.01 ثانیه اختلاف به رتبه دوم و مدال نقره رسید.‏آندره ‏دی گراسه از کانادا و ترایوون برومبل از آمریکا با رکورد 9.92، به طور ‏مشترک مدال برنز را به دست آوردند.بولت در این باره به خبرنگاران گفت: این برد و قهرمانی برای من معنی و اهمیت زیادی داشت. زیرا تمام فصل را تمرین کرده بودم. من در شروع به خاطر مصدومیتم کمی مشکل داشتم که موفق شدم این مشکلات را برطرف کنم.

وی افزود: می دانستم که باید همه را پشت سر بگذارم و بدوم. من این برد را واقعا برای خودم می خواستم. این یک موفقیت بزرگ است.جاستین گاتلین ورزشکار دو ومیدانی آمریکایی اولین بار در سال 2002 به خاطر استفاده از آمفتامین ها به مدت دو سال (که بعدا این مدت به یک سال تقلیل یافت) از شرکت در مسابقات محروم شد. سپس او برای دومین بار به هشت سال محرومیت محکوم شد که بعدا به چهارسال تقلیل یافت. او با رکورد 9.80 دوم شد.

دیدگاه‌ها