کد خبر : 1262042 | 02 شهریور 1394 ساعت 08:37 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد

مراد محمدی: تیم پر امید و با انگیزه‌ای داریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: خوشبختانه تیم پر امید و با انگیزه‌ای برای حضور در مسابقات جهانی داریم، اما هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

مراد محمدی: تیم پر امید و با انگیزه‌ای داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیدمراد محمدی درباره شرایط آزادکاران نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه تیم پر امید و با انگیزه‌ای داریم، اما هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال قبل نایب‌قهرمان شدیم امسال هم امید زیادی برای رفتن به سکو داریم هرچند که همه چیز به روز مسابقه و شرایط بچه‌ها بستگی دارد. شرایط تیمی خوبی داریم و بچه‌ها از نظر جسمانی و روحی انگیزه بالایی دارند، اما در این رده سنی نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: تمهیدات لازم را برای موفقیت در این رقابت‌ها اندیشیده‌ایم و امیدواریم گرفتار حوادث غیرمترقبه نشویم. اگر مشکلی پیش نیاید حتی لیاقت کسب عنوان قهرمانی را هم نیز داریم. ابتدا برای حفظ جایگاه سال گذشته تلاش می‌کنیم و سپس به فکر ارتقای مدالی و سکوی تیمی نیز هستیم. اگر بچه‌ها همان چیزی که در تمرینات هستند روی تشک نشان دهند قهرمانی در جهان هم دور از دسترس نیست، اما در این رده سنی در یک ثانیه همه چیز تغییر می‌کند.


دیدگاه‌ها