کد خبر : 1261544 | 31 مرداد 1394 ساعت 11:37 | 40.9K بازدید | 12 دیدگاه

کفاشیان و تاج قول مساعد دادند در تختی بازی می کنیم

ملکی:باخت استقلال برنامه ریزی شده بود

محمد ملکی مالک باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد به نظر می رسید که تغییر زمین بازی و داوری بخاطر این بود که حتما استقلال برنده شود.

ملکی:باخت استقلال برنامه ریزی شده بود
ملکی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: به عقیده من گل هایی که ما خوردیم و باخت مقابل استقلال تهران از هفته گذشته برنامه ریزی شده بود.

بخاطر داوری بازی پرسپولیس ناراحت شدم

متاسفانه داوری ها در لیگ برتر خیلی بد شده است. من خودم بازی پرسپولیس مقایل ذوب آهن را دیدم و خیلی از اتفاقاتی که در جریان داوری این بازی اتفاق افتاد ناراحت شدم. قبل بازی ما و استقلال اهواز که مشکلات زیادی بر سر زمین بازی داشتیم ودر نهایت روز قبل از بازی آقای مرادی در ورزشگاه تختی که ما خواهان بازی در آن بودیم حاضر شد و به من گفت: متاسفانه نمی توانیم بازی را در تختی برگزار کنیم ما هم مامور هستیم و معذور!

فدراسیون فوتبال باید فکری به حال داوری ها بکند

باید عدالت رعایت شود ولی متاسفانه داوری ها خیلی بد شده است. نه تنها برای استقلال اهواز بلکه فکر می کنم بیشتر تیمها در لیگ همین مشکل را دارند. تیم ما کلی زحمت می کشد در هوای گرم اهواز با مشکلات مالی بعد در عرض چند دقیقه با بی انصافی داور نتیجه را واگذار می کنیم. اول که از تغییر زمان بازی می گویند، بعد زمین بازی را عوض می کنند، در آخر هم که خطای روی کریمی و اخراج بازیکن ما صحیح نبود! فدراسیون فوتبال باید فکری به حال داوری ها بکند.

نور تختی هیچ مشکلی نداشت

در مورد زمین تختی و مشکل نور هم باید بگویم که ما در دیدار گذشته مقابل سیاه جامگان مشکل نور داشتیم ولی این مشکلات بر طرف شده بود و در این هفته اصلا مشکل نور وجود نداشت. بعد هم شما ببینید در حالی که روز گذشته استقلال خوزستان در زمین غدیر بازی کرده بود ما باز هم در همان جا بازی کردیم. شما دیگر حساب کنید که زمین چمن چه شرایط بدی داشت و اصلا اینکار خلاف است که دو روز پیاپی در یک زمین بازی برگزار شود. ضمن اینکه با توجه به محل ورزشگاه غدیر تنها برای ما 3 هزار تماشاگر آمده بود در حالی که اگر بازی در تختی بود حداقل 15 هزار تماشاگر برای ما می آمد.

کفاشیان و تاج قول مساعد دادند در تختی بازی می کنیم

من روز پنج شنبه تلفنی با آقای کفاشیان صحبت کردم و در مورد شرایط زمین تختی به او توضیح دادم. او هم پذیرفت که بازی در این زمین برگزار شود و به من گفت که در این مورد با آقای تاج صحبت می کند. همین اتفاق هم افتاد و آقای تاج با من تماس گرفت من هم به آنها از رضایت آقای کیانی مسوول سازمان ورزش خوزستان و شورای تامین به آنها خبر دادم. آقای تاج هم با علیپور هماهنگ کرد ولی در نهایت باز هم بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شد. ما حتی بخاطر این مشکل نمی خواستیم بازی را برگزار کنیم ولی با اصرار آقای علیپور در نهایت به انجام این دیدار رضایت دادیم.

دیدگاه‌ها