کد خبر : 1261397 | 30 مرداد 1394 ساعت 16:26 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی‌زادگان: کمپانی در اینستاگرام فالویم نکرد!

کنعانی زادگان امیدوار به ادامه روند رو به رشدی است که از فصل قبل پیش گرفته، او که از مدافعان آینده دار فوتبال ایران است ابراز امیدواری می کند که همراه ملوان آسیایی شود.

کنعانی‌زادگان: کمپانی در اینستاگرام فالویم نکرد!
محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع میانی ملوان درباره تساوی 3-3 این تیم مقابل نفت تهران به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: « آمده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم. قبل از بازی همقسم شدیم که نفت را شکست بدهیم. نمی خواستیم فقط تیم بازی های خانگی باشیم.استیلی هم گفت برای اینکه تیم شخصیت بگیرد و به آسیا برسد باید در بازی های خارج از خانه هم امتیاز بگیریم. پس به تهران آمدیم تا نفت را ببریم. خدا را شکر بازی زیبایی هم ارائه دادیم و باید نفت را شکست می دادیم اما تیم آقای منصوریان کمی خوش شانس بود. بخصوص روی گل سوم که ضربه ایستگاهی زدند اما توپ بین راه به چند بازیکن برخورد کرد و به گل نفت تبدیل شد. در این بازی نشان دادیم که حرف های بسیاری برای گفتن داریم. فعلا 7 امتیاز گرفته ایم و در بازی های بعد هم باید موفق باشیم تا به هدفمان برسیم. با تیمی که داریم کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نخواهد بود.»

کنعانی مقابل نفت چندین بار از خط دفاع جدا شد، نفوذ کرد و چند بازیکن حریف را جا گذاشت. او در این باره می گوید:« از ابتدای فوتبالم میل به هجوم داشتم. حتی وقتی در تیمهای پایه بازی می کردم. دوست دارم توپ را بگیرم و نفوذ کنم. می دانم قدرت این را دارم که پا به توپ از سه، چهار بازیکن حریف رد شوم. در بازی با نفت هم این مساله را نشان دادم. آهی که به بازی آمد، فضا برای من بیشتر شد و به همین دلیل راحتتر توانستم نفوذ کنم. البته خطای شدید نفتی ها مانع پیشروی بیشترم شد. اگر آنها روی من خطا نمی کردند موقعیت های خطرناکی روی دروازه نفت بوجود می آمد.»

کنعانی که از سوی هواداران ملوان لقب کمپانی را دریافت کرده به نکته جالبی در این مورد اشاره می کند:« از کمپانی ناراحتم. چون در اینستاگرام مرا فالو نکرده! از طرفی هم خیلی خوشحالم که به من لقب کمپانی داده اند. یک مدافع مطمئن که دفاع وسط منچسترسیتی و کاپیتان این تیم است. فکر می کنم سبک بازی ام شبیه کمپانی است اما امیدوارم روزی خودم بتوانم به فوتبال اروپا بروم.»

مدافع 21 ساله ملوان یکی از مردان قابل اعتماد کی روش در خط دفاع تیم ملی است. کنعانی که در آخرین بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان فیکس بود درباره تیم ملی می گوید:« آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند. خوشبختانه این افتخار در 21 سالگی نصیب من شد و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و بازی هم کردم. من در تمام رده های تیم ملی حضور داشته ام و دید خوب کی روش و آنالیز بازی های لیگ توسط او باعث شد تا در لیست بزرگسالان هم قرار بگیرم. کی روش به من اطمینان کرد و فکر می کنم توانستم جواب اعتماد او را بدهم. امیدوارم باز هم بتوانم توانایی هایم را نشان بدهم و اگر در لیست بودم مقابل گوام و هند بهترین عملکرد را داشته باشم.»

دیدگاه‌ها