کد خبر : 1260440 | 26 مرداد 1394 ساعت 17:15 | 102.2K بازدید | 1 دیدگاه

به خاطر رجب زاده و عنایتی لیگ را می بینم

کعبی : جلوی فیگو بازی نمی کنم!

دیدار ستارگان فوتبال جهان با پیشکسوتان ایران و حضور لوییس فیگو، ذهن خیلی ها را به سمت حسین کعبی می برد و برخوردی که او با ستاره پرتغال در جام جهانی 2006 انجام داد. حسین کعبی که سالها دفاع راست تیم ملی بود تاکید کرد که در این بازی شرکت نمی کند، چون هنوز پیشکسوت نشده!

کعبی : جلوی فیگو بازی نمی کنم!
به گزارش "ورزش سه" با کعبی بعد از مدتها گپ زدیم. از شرایط این روزهایش تا لیگ برتر و همین بازی با ستارگان.

قسمم می دهند بازی کنم

هنوز آماده ام و تمرین می کنم. دوستان نزدیکم که فوتبال بازی می کنند مرا قسم می دهند که برگرد و در لیگ بازی کن. من اما دوست ندارم به کسی باج بدهم. از این اخلاق ها ندارم که به مربی زنگ برنم و از او بخواهم که مرا جذب کند. من خیلی مغرورم و مطمئن باشید هرگز به دلال ها زنگ نمی زنم. چون از بچگی روی پای خودم ایستاده ام و از جایی به فوتبال رسیدم که کسی فکرش را نمی کرد. من یک شهرستانی بودم با وضعیت مالی ضعیف اما فوتبال و اخلاقی قوی. به همین دلیل هم پیشرفت کردم. حالا هم خیلی از دوستان نزدیکم دوست دارند به فوتبال برگردم اما من بازیکنی نیستم که برای پیدا کردن تیم با مربی یا دلال تماس بگیرم.

پیشنهاد نجومی یک تیم لیگ یکی را رد کردم

هنوز فکر نکرده ام که این فصل بازی کنم یا نه. پیشنهاد داشته باشم بازی می کنم. چون تمریناتم را انجام می دهم و بدنم هم آماده است. البته یک تیم دسته یکی با پیشنهادی نجومی که از برخی بازیکنان لیگ برتری هم بیشتر بود برای جذبم مذاکره کرد اما من قبول نکردم. مدیرعامل این تیم حتی از من خواست در جذب بازیکنان جدید هم کمکش کنم اما من نپذیرفتم. چون نه دنبال پولش هستم و نه از این کارها خوشم می آید. این تیم تا دو هفته پیش هم دنبالم بود اما ترجیح دادم که به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهم.

به خاطر رجب زاده و عنایتی لیگ را می بینم

لیگ برتر را فقط به خاطر دو نفر نگاه می کنم. رجب زاده و عنایتی. مثل اینها دیگر بازیکن نمی آید. میبینید که با این سن و سال چطور در زمین می دوند و تلاش می کنند تا تیمشان برنده شود. درخشش این دو بازیکن در 40 و 37 سالگی باید جوان های ما را بیدار کند. ما در این چند سال چه بازیکنی را به فوتبال مان معرفی کرده ایم؟ فوتبال را ببینم تا لذت چه چیزی را ببرم؟ سعی می کنم فقط بازی های ذوب آهن و سیاه جامگان را تماشا کنم. بقیه بازی ها را اصلا و ابدا نگاه نمی کنم!

بازیکن مثل 2006 ای ها دیگر نمی آید

نمی توانم بگویم من بهترم یا بازیکنان حاضر در لیگ برتر. چون اکثر بازی های لیگ را نمی بینم اما شما بروید و تحقیق کنید کارلوس کی روش در این چند سال اخیر از چند بازیکن در پست دفاع راست استفاده کرده. مگر می شود یک مربی چهار، پنج بازیکن را در یک پست امتحان کند. من 9 سال فیکس بودم و دفاع راست تیم ملی را به کسی ندادم. البته نمی گویم مثل من دیگر نمی آید اما با قاطعیت می گویم که مثل 2006 ای ها دیگر نمی آید.

1036176

مقابل فیگو بازی نمی کنم

آقای مهدوی تماس گرفتند و از من خواستند که برای بازی با ستارگان جهان آماده باشم. ممنونم که دعوتم کردند اما من در این بازی حاضر نمی شوم. چون خودم را پیشکسوت نمی دانم و هنوز می خواهم بازی کنم. خیلی دوست داشتم به خاطر فیگو بروم اما زود است که اسم پیشکسوت را روی من بگذارند. حتی به استقبال فیگو می روم و باز هم از او عذرخواهی می کنم اما به این بازی نمی روم. شما هم منتظر تقابل فیگو- کعبی نباشید. شاید جایی او را ببینم اما در زمین بازی نه!

1036177

دیدگاه‌ها