کد خبر : 1260272 | 25 مرداد 1394 ساعت 23:10 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیوس:شواینی بخاطر پپ بایرن را ترک کرد

لوتار ماتیوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که جدایی باستین شواین اشتایگر از بایرن مونیخ به دلیل رفتار پپ گواردیولا بوده است.

ماتیوس:شواینی بخاطر پپ بایرن را ترک کرد
به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتیوس در مورد جدایی شواین‌اشتایگر بعد از 17 سال از بایرن و پیوستنش به منچستر یونایتد گفت:" شواینی سال گذشته این حس را از پپ گواردیولا دریافت نکرد که در نقشه‌های این مربی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. حالا او با رفتن به لیگ برتر جزیره این شانس را دارد که به اوج آمادگی و شرایط ایده‌آل قبلی‌اش برگردد چرا که در یک تیم درجه یک زیر نظر یک مربی فوق‌العاده عضویت دارد و با مستعدترین بازیکنان جهان تمرین می‌کند و حریفانش تیم‌های قدرتمندی مثل منچسترسیتی و چلسی هستند. امیدوارم به خوبی با ساختار لیگ انگلیس هماهنگ شود، چرا که لیگ برتر با بوندسلیگا تفاوت بسیاری دارد، زیرا آنجا خبری از وقفه زمستانی نیست."
ماتیوس با اشاره به نقش مهم این بازیکن در تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های اروپا هم گفت:" شواین‌اشتایگر همانطور که در دیدار فینال جام جهانی اخیر مقابل آرژانتین دیدیم، یک بازیکن کارا و موثر است. قهرمانی در جام جهانی و متعاقب آن در جام ملت‌ها از عهده هر تیمی بر نمی‌آید و یک شواین‌اشتایگر آماده می‌تواند تضمینی برای تحقق این اتفاق باشد."

دیدگاه‌ها