کد خبر : 1260271 | 25 مرداد 1394 ساعت 23:50 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ولفسبورگی ها از عملکرد دی بروین

بعد از برد شکننده ولفسبورگ در نخستین هفته فصل جدید بوندسلیگا مسئولان این تیم به عملکرد ضعیف کوین دی‌بروین اذعان کردند.

انتقاد ولفسبورگی ها از عملکرد دی بروین
به گزارش "ورزش سه"، تیم ولفسبورگ ساعتی پیش موفق شد آینتراخت فرانکفورت را به زحمت با نتیجه 2 بر 1 از پیش رو بردارد.
بعد از این دیدار آرمین فه ،سرمربی اینتراخت، گفت:" تیم ما شروع خوبی داشت و اینرا هم می‌دانیم که توانایی ارائه فوتبال خوب را داریم، اما ولفسبورگ به سرعت دو گل وارد دروازه ما کرد. سپس تصمیم گرفتیم در نیمه دوم هجومی‌تر کار کنیم و فشار بیشتری به حریف وارد آوریم که این استراتژی موجب شد دو تیم نمایش برابری ارائه کنند. اگر چه ولفسبورگ مالکیت بیشتری روی توپ داشت اما ما چندان به آنها اجازه عرض اندام ندادیم."
دیتر هکینگ ،سرمربی ولفسبورگ، نیز اذعان کرد:" ما به آنالیز رفتار حریف می‌پرداختیم و امیدوار بودیم از این طریق فضاهایی که از آنجا می‌توان به آنها ضربه زد را پیدا کنیم. برای همین کوین دی‌بروین هم در نیمه اول چندان ریسک نمی‌کرد و بیشتر در حاشیه قرار گرفته بود تا در متن. اما این عملکرد نتیجه‌ای را برای ما در بر نداشت و ایکاش از او رفتار دیگری خواسته بودیم. "
کلاوس آلوفس ،قائم مقام ولفسبورگ، هم در گفتگو با "اسکای" اظهار داشت:" بازی سختی داشتیم و با مشقت از آن بیرون آمدیم. اگر چه دو گل زدیم اما نتیجه 2 بر 1 در پایان نتیجه شکننده‌ای بود. فرانکفورتی‌ها بسیار هجومی کار کردند و در مقابل ما در بازی‌مان دقیق نبودیم. کوین هم امروز روز خوبی نداشت و پیگیری عملکرد وی قطعا برای ما حائز اهمیت است.
ما تصمیم نهایی خود را در مورد او اتخاذ کرده‌ایم و قصد فروشش به هیچ تیمی را نداریم. قطعا این احتمال وجود دارد که تا قبل از به پایان رسیدن زمان نقل و انتقالات باز هم پیشنهادی برای فروش وی دریافت کنیم، خبرهایی در راه است اما این مسئله خللی در تصمیم ما وارد نمی‌کند."

دیدگاه‌ها