کد خبر : 1259316 | 21 مرداد 1394 ساعت 20:37 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین تیم ملی بسکتبال

کاپیتان تیم ملی بسکتبال به دلیل مصدومیت در تمرین امروز تیم ملی غایب بود و حامد حدادی نیز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

گزارش تمرین تیم ملی بسکتبال
 به گزارش "ورزش سه" از فارس، تمرین تیم ملی بسکتبال عصر امروز از ساعت 18 در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد که در ابتدا بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی زیرنظر درک بائرمن سرمربی آلمانی تیم ملی پرداختند.

* پس از آن بازیکنان در قالب دو تیم قرمز و سفید به بازی درون تیمی پرداختند که این مسابقه به‌صورت رسمی و با حضور داوران برگزار شد.

* مربی تیم قرمز مهران شاهین‌طبع بود و هدایت تیم سفید را نیز محمد عابدینی برعهده داشت.

* صمد نیک‌خواه بهرامی کاپیتان تیم ملی به‌دلیل مصدومیت همانند چند روز گذشته غایب بود و حامد حدادی هم که کمی دچار آسیب‌دیدگی است، به‌صورت اختصاصی در کنار زمین تمرین کرد.

* بائرمن هنگام بازی درون تیمی در کنار زمین حضور داشت و مواقعی که لازم بود بازی را متوقف و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* در این بازی آرن داودی پس از برخورد با یونس لاله‌زاده دچار مصدومیت از ناحیه پا شد و بیرون رفت.

* رضا مشحون یکی از مسئولان فدراسیون هم در اواسط تمرین در سالن حاضر شد.

* مسعود قاسمی رئیس کمیته مربیان هم در تمرین امروز حضور داشت.

* در انتهای تمرین بازیکنان به سرد کردن پرداختند که این سرد کردن با شوخی و خنده همراه بود و بائرمن سرمربی تیم ملی نیز دقایقی را کنار بازیکنان آنها را همراهی کرد. بازیکنان همچنین برای لحظاتی با شعار حامد دست‌ طلایی، حدادی را تشویق کردند که این موضوع در نوع خود جالب بود.

تیم ملی بسکتبال خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا که حکم انتخابی المپیک 2016 را نیز دارد، آماده می‌کند. این رقابت‌ها از اول مهر در چین آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها