کد خبر : 1258833 | 19 مرداد 1394 ساعت 15:52 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

جهانیان:تاکید هیات مدیره بر انجام تعهدات اسپانسر

باشگاه استقلال با غوغا سالاری مخالف است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال با هر گونه غوغاسالاری در این تیم مخالف است و به بازیکنی بیش از حقش داده نمی‌شود.

باشگاه استقلال با غوغا سالاری مخالف است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس شهاب جهانیان در مورد جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه امروز با حضور همه اعضا به جز سبک دست برگزار شد. بسک دست با هماهنگی در باشگاه بود تا امور مالی تیم را پیگیری کند. همچنین پرویز مظلومی هم برای گزارش دو بازی اول تیم در هیات مدیره حضور داشت.

وی افزود: مظلومی گفت در باد این دو پیروزی نخواهند بود ولی تاکید کرد که باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کند. مدیران هم از مظلومی و بازیکنان تیم حمایت کردند.

سخنگوی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: در نشست امروز تاکید بر این شد که اسپانسر حتما به تعهدات مالی خود عمل کند. آقای صادق پور رئیس اکادمی باشگاه هم گزارشی از عملکرد آکادمی را به ما داد.

جهانیان در مورد اینکه آیا در خصوص کرار صحبتی شد گفت: مظلومی از کرار راضی است. باشگاه هم باید با توجه به قراردادی که با یک بازیکن می بندد به آن عمل کند اما ما با هر گونه غوغا سالاری مخالف هستیم. باشگاه باید پایبند تعهد خود باشد اما هیچ کسی نمی تواند از حق خود بیشتر بگیرد.

وی در پایان گفت: قرار است از هفته آینده تمامی جلسات هیات مدیره در باشگاه استقلال برگزار شود نه وزارت ورزش.

دیدگاه‌ها