کد خبر : 1258645 | 18 مرداد 1394 ساعت 17:54 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم دوباره ملی‌پوش شوم

کرمی: هیچ تیمی قدر ما ملی‌پوش ندارد

بازیکن سرباز ملوان انزلی بعد از مدت ها دوری از فوتبال در دیدار با استقلال از نیمه دوم به میدان آمد و عملکرد خوبی از خود نشان داد.

کرمی: هیچ تیمی قدر ما ملی‌پوش ندارد
به گزارش "ورزش سه"، شهاب کرمی در مورد بازگشتش به فوتبال گفت: واقعا خدا را شکر می‌ کنم، واقعا دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده بود. درست است که بعد از مدتی طولانی برگشتم اما آنقدر خوب کار خواهم کرد که بتوانم دوباره پیراهن تیم‌ملی را بپوشم، شک نکنید که این کار را انجام خواهم داد.

او در مورد باخت مقابل استقلال ادامه داد: با یک گل بهار نمی‌ شود و با یک باخت عزا نمی‌ شود. شما اگر دقت کرده باشید ما 8 بازیکن ملی‌پوش داریم، فکر نمی‌ کنم هیچ تیمی این تعداد ملی‌پوش داشته باشد. بنابراین از لحاظ مهره ای هیچ چیز کم نداریم. اگر مسائل مالی هم حل و امکانات داده شود، جایگاه خوبی به دست خواهیم آورد. آقای قلعه نویی در مورد این قضیه سفت و سخت پشت بچه ها است که جا دارد از او تشکر کنیم.

این بازیکن در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال اهواز افزود: در انزلی بازی داریم و از حمایت هوادارانمان برخوردار هستیم. می‌ خواهیم ملوان همیشگی باشیم و علاوه بر اینکه خوب بازی می‌ کنیم، 3 امتیاز را نیز از حریف بگیریم.

دیدگاه‌ها