کد خبر : 1258278 | 17 مرداد 1394 ساعت 14:13 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

نباید به قهرمانی فشار بیاوریم

فرکی: رسول و محرم حرف فوتبالی نمی‌زنند

سپاهانی ها موفق به شکست ذوب‌آهن در دربی اصفهان شدند تا بدین ترتیب در دومین هفته لیگ دو پیروزی کسب کرده باشند.

فرکی: رسول و محرم حرف فوتبالی نمی‌زنند
به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی معتقد است حساسیت دربی باعث نشده بود بازی زیبایی شاهد نباشیم. او از عملکرد شاگردانش رضایت دارد.

خدا را شکر 3 امتیاز در اصفهان ماند

نام دربی حساسیت های ویژه ای را به دنبال خود دارد و همین موضوع موجب می‌ شود بازیکنان هر دو تیم تمرکز بیشتری بگذارند. البته واقعا دربی های اصفهان با سایر دربی ها متفاوت است. این در حالی است که در دربی ها برد و باخت اهمیت دارد، بازیکنان ما هم به خوبی حساسیت این دیدار را درک کرده بودند و نهایت تلاش خود را انجام دادند. حریف هم خوب بازی کرد، هر دو تیم دوست داشتند برنده این دیدار شوند. خدا را شکر در نهایت 3 امتیاز در اصفهان ماند و بازی مساوی نشد.

نباید به قهرمانی فشار آورد

در مورد اینکه گفته می‌ شود عبدالله کرمی مرتکب خطای پنالتی شده است، باید بگویم شب گذشته دیروقت به خانه رسیدم و هنوز وقت نکرده ام فیلم بازی را ببینم اما امروز قطعا فیلم بازی به دستم می‌ رسد و آن صحنه مشکوک را تماشا خواهم کرد. حالا که بحث پنالتی به میان آمده جا دارد که با آقای قهرمانی بابت ورودش و قضاوتش بعد از مدت ها تبریک بگویم و تشکر ویژه کنم. ما نباید روی آقای قهرمانی و در کل داوران دیگر فشاری بیاوریم قضاوت کردن درباره داوری و اظهارنظر درباره پنالتی بحثی است که مربوط به کارشناسان می‌ شود، فقط می‌ توانم بگویم که انشاالله پنالتی نبوده باشد ولی از این دست مسائل برای تیم ها تا آخر فصل به وجود می‌ آید و داوران همیشه در تیررس هستند.

10 هفته خوب نبودیم و سهمیه گرفتیم

درست است که در دو هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب دو پیروزی شدیم اما نمی‌ توان راجع به این دو هفته نظر خاصی داد. به این دلیل که دو هفته زمان بسیار کمی برای اظهارنظر کردن است. در خصوص مدعیان لیگ امسال نمی‌ توان ابتدای فصل صحبت کرد زیرا باید دید تیم ها در ادامه کار خودشان را پیدا می‌ کنند یا خیر و کدام تیم است که می‌ تواند خودش را به بالای جدول برساند و خطرناک ظاهر شود. برای شما فولادخوزستان را در زمان سرمربیگری خودم در سال اول حضورم در این تیم مثال می‌ زنم. ما 10 هفته موفق نبودیم ولی در نهایت تیم سهمیه گرفت یا مثلا ذوب‌آهن فصل گذشته ابتدای لیگ نتیجه نگرفت ولی در ادامه خوب کار کرد اما همین که ما توانستیم شروع خوبی داشته باشیم و امتیازات خانگی را بگیریم، خیلی خوب است. در دو فصل گذشته تکلیف تیم قهرمان مشخص نبود و قشنگی فوتبال به همین قضیه است. این مساله را از باب این عرض کردم که بگویم امتیازات اول فصل برای کادرفنی و بازیکنان اهمیت زیادی دارد.

خریدهایمان راضی کننده بوده

همانطور که مشاهده می‌ کنید اسکلت فصل گذشته مان را حفظ کرده ایم و بازیکنان خودمان را داریم در بین سهمیه لیگ‌برتری فقط پادووانی و حبیب گردانی به جمع ما اضافه شدند که متاسفانه در این دو هفته پادووانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی دیگر خریدمان حبیب گردانی عملکرد خوبی داشته است، ما یک بازیکن جوان دیگر نیز از مقاومت تهران گرفته ایم که آقای گل این تیم بوده، خدا را شکر از خریدهایمان راضی هستیم.

برادران نویدکیا راجع به فوتبال با هم صحبت نمی‌ کنند

راجع به مساله محرم نویدکیا باید بگویم که در این مدت او با ما تماسی نداشته و جواب تلفنش را نیز نمی‌ دهد. قطعا برادرش رسول نویدکیا از او خبر دارد ولی گویا با یکدیگر راجع به مسائل فوتبالی صحبت نمی‌ کنند.

برانکو از دوستان خوب من است

واقعیت قضیه این است که تمام بازی های لیگ شرایط یکسانی دارد و بین تیم ها فرقی وجود ندارد. در زمان اندکی که از شروع لیگ می‌ گذرد هنوز تیم های مدعی و غیرمدعی مشخص نیست برای مثال شما دیدید که تیم استقلال‌خوزستان تیم خوب پرسپولیس را شکست داد. قطعا بازی هایی که در آینده انجام خواهد شد، حرف های من را ثابت می‌ کند. هیچ حریف ساده ای در لیگ وجود ندارد بنابراین برای ما هیچ فرقی نمی‌ کند با چه تیمی بازی داشته باشیم. هفته سوم به مصاف پرسپولیس می‌ رویم، این تیم بزرگ و قابل احترام است و در راس این تیم برانکو که از دوستان خوب من است و چند سالی در خدمتش بودم، قرار دارد امیدوارم بتوانیم این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و در زمین حریف 3 امتیاز را بگیریم. نتیجه در زمین و توسط بازیکنان رقم می‌ خورد. انشاالله بازیکنان سپاهان روز به روز شرایط بهتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها