کد خبر : 1258202 | 17 مرداد 1394 ساعت 10:34 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌جمعی: تراکتور مدعی اصلی قهرمانی است

پیمان صاحب جمعی می گوید: دلیل اصلی جدایی اش از فراز کمالوند این بوده که نمی خواسته به عنوان دستیار به کارش ادامه دهد.

صاحب‌جمعی: تراکتور مدعی اصلی قهرمانی است
به گزارش "ورزش سه"، صاحب‌جمعی در مورد دربی تبریز و پیروزی تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: تراکتور از نظر نفرات خیلی قوی است و بازیکنان خوبی را جذب کرده و جزو مدعیان اصلی قهرمانی است ابتدا به هواداران پرشور تراکتور تبریک می گویم ان‌شاءالله در ادامه همین روند را ادامه دهند و گسترش فولاد هم رفته رفته هماهنگ تر می شو‌د.

وقتی از او سوال شد دلیل عدم همکاری اش با کمالوند در دو سال اخیر چیست پاسخ داد:من دوست داشتم به عنوان سرمربی به کارم ادامه دهم و نمی خواستم دستیار باشم جدایی از کمالوند دلیل خاصی نداشت و دلیلش همین بود که گفتم.

صاحب جمعی در مورد اینکه چرا همیشه کمالوند بدون او به مشکل خورده اینگونه واکنش نشان داد: این لطف خداست و البته شانس هم در این مسئله دخیل است من و فراز هرموقع همکار بودیم موفق عمل کردیم از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب همدیگر را درک می کردیم ولی کمالوند مربی باهوشی است امیدوارم شرایط گسترش بهتر شود.

وی در مورد بحث رفتنش به داماش به عنوان سرمربی اضافه کرد: باشگاه داماش با من صحبت هایی انجام داده قرار است خریدار جدید این باشگاه را بخرد که اگر این اتفاق بیفتد و این نقل و انتقالات انجام شود هدایت داماش را در دست می گیرم تیمی که یکسال در ان به عنوان بازیکن کار کردم البته آن موقع نام این تیم استقلال رشت بود من ارتباط نزدیکی با مردم خونگرم رشت دارم‌.

صاحب جمعی در پایان افزود: ان‌شاءالله در ادامه بازی ها شاهد یک لیگ جذاب باشیم در دو هفته ابتدایی شاهد بازی های کم گل بوده ایم البته در هفته های ابتدایی این مسئله طبیعی است.

دیدگاه‌ها