کد خبر : 1258181 | 17 مرداد 1394 ساعت 09:32 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض نرم به قضاوت قهرمانی

آذری : قوانین داوری تغییر کرده ما خبر نداریم ؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: آقای قهرمانی می‌توانست روی یکی دو صحنه بهتر سوت بزند، مخصوصاً روی صحنه‌ای که ما اعتراض داریم و کرمی توپ را با سر و دست همزمان کنترل کرد.

آذری : قوانین داوری تغییر کرده ما خبر نداریم ؟
به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری پس از شکست تیمش در شهرآورد اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد شرایط نه چندان مطلوب تیمش اظهار داشت: تیم ما امروز استثنائی فوتبال بازی کرد، من به بچه‌های سپاهان تبریک می‌گویم اما به جز آن یک ضربه‌ای که تبدیل به گل شد خطر آنچنانی روی دروازه ما نداشتند. احساسم این است که بازیکنان ما روی ضربات آخر باید بیشتر دقت کنند. در کل با توجه به دو تغییری که داشتیم فکر می‌کنم تیم‌مان خیلی زودتر از پارسال به هارمونی لازم برسد و بابت چیزی هم نگران نیستم.

وی در مورد مصاحبه نکردن بازیکنان ذوب آهن بیان داشت: با توجه به دو هفته سختی که پیش رو داریم از بازیکنان خواستم فعلا صحبتی نکنند تا آرامش تیم حفظ شود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد حضورش پشت نیمکت ذوب آهن در نیمه دوم خاطرنشان کرد: هم در جایگاه ویژه شلوغ است و هم در این 13 سالی که در فوتبال بوده‌ام در فولادشهر معمولاً نیمه دوم‌ها را از سکوی تماشاگران تماشا می‌کنم.

آذری در مورد بحث داوری و قضاوت محسن قهرمانی هم تصریح کرد: ما قبل از بازی هم نظراتمان را ارائه داده بودیم. روی یک صحنه مشکوک فکر می‌کنم آقای کرمی توپ را با دست کنترل کرد و داور می‌توانست پنالتی بگیرد ضمن اینکه یکی دو صحنه دیگر هم بود. یک چیز جالب هم من امروز دیدم که کمک داور اوت را آفساید گرفت! شاید قوانین داوری تغییر کرده است و ما خبر نداریم!

وی با بیان اینکه فوتبال همیشه پاک است افزود: دادن یک بازی سنگین به داوری که 22 ماه فوتبال سوت نزده است درست نبود چون هر دو تیم انتظاراتشان بالا است. آقای قهرمانی می‌توانست روی یکی دو صحنه بهتر سوت بزند، مخصوصاً روی صحنه‌ای که ما اعتراض داریم و کرمی توپ را با سر و دست همزمان کنترل کرد. البته فوتبال است دیگر و این اتفاقات رخ می‌دهد.

مدیرعامل ذوب آهن ضمن بیان این مطلب که تا پایان پشت تمام اعضای کادر فنی‌اش است گفت: پارسال شرایط ما خیلی بدتر از این بود اما ایستادیم و تلاش کردیم تا تیم نتیجه گرفت.

دیدگاه‌ها