کد خبر : 1258171 | 17 مرداد 1394 ساعت 08:34 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما بازیکنان قدیمی روی پیمان تعصب داریم

ترکاشوند: از ملی‌پوشان گله دارم!

مرد با اخلاق والیبال ایران از عدم حضور بازیکنان تیم ملی ایران در سالن دوازده هزار نفری آزادی برای حمایت از تیم ب گله مند است.

ترکاشوند: از ملی‌پوشان گله دارم!
به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تیم ب ایران نتایج بسیار خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد و پا به فینال گذاشت اما استقبال چندانی از سمت تماشاگران از این تیم نشد و برخلاف مخاطبان عام، نفرات نزدیک به والیبال همگی این مسابقات را از نزدیک تماشا می کردند.

محمد ترکاشوند مرد اخلاق والیبال ایران که در اکثر بازی های ایران در سالن حضور داشت این کم توجهی به مسابقات را این طور ارزیابی می کند:« خب اینکه بخواهیم متوقع باشیم به اندازه لیگ جهانی مردم از این مسابقات استقبال کنند کمی غیرمنطقی است اما این بچه ها واقعا زحمت می کشند و لایق حمایت هستند. تبلیغات از مسابقات کم بود و همین که از شبکه سه هم پخش نشد بر این استقبال کم تاثیر گذاشت. اما من یک گله داشتم از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان که هیچ کدام در هیچ یک از بازی ها در سالن حاضر نشدند و اگر آنها از تیم حمایت می کردند شاید توجه به این مسابقات بیشتر می شد. بازیکنان تیم ب در تمام بازی های بزرگسالان به سالن می آمدند و تیم ایران را تشویق می کردند اما بازیکنان ملی پوش این کار را نکردند. تیم های ملی هیچ فرقی با هم ندارند و باید برای همه احترام قائل شد.»

او که از صمیمی ترین دوستان پیمان اکبری محسوب می شود با تمام بازیکنان سابق تیم ملی به سالن می آیند و بازی ها را از نزدیک تماشا می کنند. ترکاشوند در پاسخ به این سوال که آیا حضور اکبری روی نیمکت تیم ملی در حضور شما و سایر بازیکنان تاثیر داشته است؟ می گوید: « تمام تیم های ملی نام ایران را دارند و من به تمام شان تعصب دارم اما فکر می کنم حضور پیمان در این تیم کمی حساسیت و پیگیری ما را برای این مسابقات بیشتر کرده است. راستش من در این چند وقت این قدر مرتب و پشت سر هم به سالن نیامده بودم و خب روی پیمان تعصب هم دارم اما تمام تیم های ملی برای من و تمام مردم ارزشمند هستند.»

دیدگاه‌ها