کد خبر : 1258165 | 17 مرداد 1394 ساعت 08:27 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

عدم استقبال ملی‌پوشان از تیم ب

با اینکه سرمربی تیم ملی والیبال ایران در تمامی مسابقات تیم ب در سالن حاضر بود هیچ یک از شاگردان کواچ کوچکترین حمایتی را از سربازان آسیایی انجام ندادند.

عدم استقبال ملی‌پوشان از تیم ب
به گزارش "ورزش سه"، حضور تیم والیبال ب ایران در فینال قهرمانی آسیا اتفاق بزرگی برای والیبال کشورمان محسوب می شود و همین موضوع برای هر رشته ورزشی در هر کشوری اهمیت دارد اما این موفقیت ها برای والیبال ایران عادی شده است و بازیکنان ب از اینکه زحمات شان عادی جلوه داده می شود چندان خوشحال نیستند.

اینکه چرا از تیم ب حمایت کافی نشد و این تیم مثل تیم بزرگسالان مورد توجه قرار نگرفت دلایل زیادی دارد که صدا و سیما و مباحث تبلیغاتی بیشترین نقش را در این موضوع داشتند اما از خود والیبال هم آبی برای این تیم گرم نشد. در کمال تعجب هیچ یک از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای تماشا تیم ب به سالن نیامدند و فقط برای لحظاتی در بازی آخر مقابل چین فائزی به جمع حامیان تیم ب پیوست اما در سایر مسابقات اثری از ملی پوشان نبود.

آنها حتی در صفحات شخصی و شبکه های اجتماعی به این موضوع نپرداخته اند و از کوچکترین تبریکی امتنا کرده اند تا به واسطه محبوبیت شان عده ای به ورزشگاه بروند و حمایت ها از تیم ب بیشتر شود اما وقتی دیده می شود از خود والیبال حمایتی صورت نمی گیرد از سایرین انتظاری نیست. روز پنجشنبه و جمعه تمرینات تیم ملی والیبال ایران در تعطیلات به سر می برد و تمام بازیکنان اوقات اضافه زیادی را داشته اند اما هیچ یک حاضر نشدند دقایقی از این زمان طولانی را به حمایت از دوستان شان در تیم ب بپردازند که این موضوع موجبات دلخوری بسیاری از اهالی والیبال را فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها