کد خبر : 1258164 | 17 مرداد 1394 ساعت 08:26 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از راهیابی به فینال قهرمانی آسیا؛

رضایت وزارت ورزش از والیبال

درخشش والیبالیست های تیم ب در قهرمانی آسیا دلیلی شد تا معاون وزیر ورزش و جوانان به طور صمیمانه ای از بازیکنان این تیم تشکر کند.

رضایت وزارت ورزش از والیبال
به گزارش "ورزش سه"، با اینکه علاقه مندان به والیبال و تماشاگران همیشه خونگرم ایرانی از تیم ب در مسابقات آسیایی حمایت لازم را نداشتند اما وزارت ورزش و جوانان با عدالت تمام به این مسابقات نگاهی ویژه داشت و آن را سوا از رویدادهایی مثل لیگ جهانی نداست و به عنوان متولی ورزش در کشور در تمام مسابقات نمایندگانی را داشت. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به شخصه در سالن دوازده هزار نفری آزادی حضور به عمل آورد و حمایت خود از این تیم را اعلام کرد و نصرالله سجادی، معاون وزیر هم در اکثریت مسابقات حاضر می شد.

بعد از راهیابی تیم ب ایران به فینال قهرمانی آسیا، نصرالله سجادی از جایگاه ویژه سالن خود را به وسط میدان رساند و از تک تک بازیکنان به خاطر تلاش شان تقدیر و تشکر کرد. البته او یک جلسه بسیار کوتاهی را هم با حمزه زرینی کاپیتان تیم ب برگزار کرد و حرف دل بازیکنان را شنید. او بعد از خوش و بش با بازیکنان در جمع خبرنگاران حاضر شد و رضایت خود و وزارت خانه را از نتایج به دست آمده اعلام کرد.

دیدگاه‌ها