کد خبر : 1258150 | 16 مرداد 1394 ساعت 22:55 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

سامر: به پپ حق می دهم عصبانی باشد

پیش از برگزاری نخستین دیدار از جام حذفی آلمان بین بایرن مونیخ و نوتینگن، ماتیاس سامر با شرکت در یک نشست خبری به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

سامر: به پپ حق می دهم عصبانی باشد
به گزارش "ورزش سه"، در دور نخست جام حذفی فصل جدید فوتبال آلمان روز یکشنبه بایرن مونیخ مقابل اف سی نوتینگن به میدان خواهد رفت. در نشست خبری پیش از این دیدار بجای پپ گواردیولا که در اعتراض به سوالات مکرر درمورد آینده‌اش غایب بود، ماتیاس سامر به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

آخرین وضعیت تیم:
-تیم در تعطیلات تابستانی مراحل آمادگی بسیار بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و بسیار فشرده کار کرده است. یک اردوی تدارکاتی هم در چین داشتیم که بازیکنانمان بسیار حرفه‌ای ظاهر شدند و انتظارات ما را برآورده کردند. از همدلی و یک‌دستی که در حال حاضر در بایرن مشاهده می‌شود بسیار راضی‌ام. اما نباید فراموش کنیم که به تازگی سوپرکاپ را به ولفسبورگ واگذار کردیم، بنابراین باید مواظب باشیم دیگر امتیاز از دست ندهیم.

درگیری لفظی با فولر:
-من نه با لیگ مشکلی دارم، نه با رودی. در جلسه سازمان لیگ بحث بر سر این بود که بوندسلیگا را نوزدهم شروع کنیم یا بیست و ششم. طبیعتا برای ما بهتر است لیگ دیرتر آغاز شود، زیرا تعداد بازیکنانی که از بایرن تیم ملی را در جام ملت‌ها و در المپیک همراهی می‌کنند، کم نیست و ما قظعا متضرر خواهیم شد. اما واقعا درگیری و دعوایی در کار نبود و هیچکس از دست دیگری ناراحت نشد، بلکه ناراحت‌کننده اینجاست که صحبت‌های داخل جلسه به بیرون درز کرده است.

ماریو گوتزه:
-این کاملا طبیعی است که او درمورد وضعیتش مردد شود و در صحبت‌هایش هم به این مسئله اشاره کند و در نهایت بخواهد در اینباره جلسه‌ای با سرمربی داشته باشد. اما نمی‌دانم چرا اینقدر شرایط را پیچیده می‌کنید و روی آن مانور می‌دهید. او هنوز دو سال دیگر با ما قرارداد دارد. من که به نظرم می‌رسد اگر تمام سعی‌اش را بکند و باانگیزه نشان دهد، در بایرن مونیخ به موفقیت خواهد رسید. نباید فراموش کنیم که او بازیکن جوانی است و اگر چند درجه‌ای به خودباوری و جاه‌طلبی‌اش افزوده شود، درخشش‌اش حتمی است. اگر اراده کند به این مهم دست یابد، ما از هیچ کاری برای حمایت از وی فروگذار نخواهیم کرد.

وضعیت آمادگی تیاگو و روبن و ریبری:
-تیاگو تنها چند روزی معده‌درد داشت که این مشکل برطرف شده و نگران‌کننده نبود. اما قطعا نمی‌توانم بگویم او در بازی یکشنبه به میدان می‌رود. بهتر است فعلا ریسک نکنیم. آرین روبن هم طی چند روز آینده آمادگی خود را باز خواهد یافت. ریبری هم حالش بهتر است. آخر آگوست باز هم معاینه خواهد شد، این یعنی هنوز به زمان نیاز داریم.

عملکرد آرتور ویدال:
-او همیشه جوری ظاهر می‌شود که این پیام را منتقل می‌کند: "من اینجا هستم و آماده‌ام." یعنی می‌شود رویش حساب کرد.

تیم نوتینگن:
-نمی‌خواهم وارد مسائل فنی شوم. بلکه در این بازی روحیه حرف اول و آخر را می‌زند. هر دو تیم دنبال امتیاز گرفتن هستند و می‌دانم نوتینگن از هیچ تلاشی برای رسیدن به این مهم دریغ نمی‌کند. ما ویدیوهایی از دیدارهای این تیم جمع‌آوری کرده‌ایم و تیم آنالیزگران ما –که جزو بهترین‌های دنیا هستند- روی آن ها کار می‌کنند.
نمی‌خواهم درمورد حریف صحبت کنم، بلکه می‌خواهم به بازیکنانم یاداوری کنم وظیفه دارند از نام بایرن دفاع کنند. امروز برایشان از شکست جام حذفی قبل مقابل دورتموند گفتم، از شکست سوپرکاپ مقابل ولفسبورگ گفتم و عصبانی شدم. نمی‌خواهم در آینده باز هم شاهد چنین شکست‌هایی باشم که در پایان یک مسیر تمام تلاش طول مسیر را بر باد می‌دهد.
دوست ندارم مثل فینال چمپیونزلیگ 2012 دقایقی پیش از سوت پایان گل دریافت کنیم. این اتفاق نباید تکرار شود. به نظر من مسئولیت نتایج تیم در درجه اول بر عهده بازیکنان است، آنها نباید کوتاهی کنند.

حال بد این روزهای گواردیولا:
-من عاشق جنگندگی و مدل کار کردن او با تیم هستم. در حال حاضر به نظر می‌رسد تلاش می‌شود فضای تیم ما به سمت ناآرامی برود و حاشیه برایش درست شود، برای همین هم پپ عصبانی است که من کاملا به او حق می‌دهم.

دیدگاه‌ها