کد خبر : 1258144 | 16 مرداد 1394 ساعت 23:17 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

زرینی: گفته بودم چین تیم ترسویی است

کاپیتان تیم والیبال ایران بعد از پیروزی مقابل چین و راهیابی به فینال قهرمانی آسیا گفت: از قبل به بازیکنان گفته بودم چین تیم ترسویی است و اگر در هر ست چند امتیاز جلو بیفتیم پیروز خواهیم شد.

زرینی: گفته بودم چین تیم ترسویی است
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، حمزه زرینی در نشست خبری بعد از بازی ایران و چپن اظهار کرد: حیف بود این بازی در فینال برگزار نشد. از ابتدا پیش بینی می‌کردم چین در فینال باشد. چینی‌ها امروز عالی کار کردند. البته قبلا به بازیکنان ایران گفته بودم که تیم چین شکننده است و ترسو کار می‌کند و اگر چند امتیاز از آن‌ها جلو بیفتیم قطعا می‌بریم. آن‌ها گیم اول خوب بازی کردند اما اشتباه فردی ما موجب شکست شد. ما خیلی خوب بازی نکردیم.

وی افزود: اما در والیبال امروز سخت است که دو ست را از دست بدهید و به بازی برگردید. خدا را شکر که بردیم. اجازه دهید احساسم را فردا بعد از قهرمانی بگویم. شاید مثل همه ایرانی‌ها خوشحال شوم. اما یاد گرفتم بعد از هر موفقیت یا شکست یک روز خوشحال و ناراحت شوم.

کاپیتان تیم والیبال ایران درباره حضور تماشاگران گفت: نه به عنوان زرینی بلکه به عنوان کاپیتان تیم ایران خواهش می‌کنم که بیایند و ما را دلگرم کنند. ثابت کنند که تیم ب و الف ایران فرقی ندارد. درست است که امروز بعد از فوتبال به سالن آمدند. اما امیدوارم فردا با حمایت خود ما را خوشحال کنند. ما به حمایت آنها نیاز داریم.

همچنین جیائو شایی کاپیتان تیم چین گفت: در ابتدا به تیم والیبال ایران تبریک می‌گویم. آنها سخت‌ترین بازی خود را مقابل ما انجام دادند. دو ست اول را بردیم اما نتوانستیم بازی خوب را ادامه دهیم و به همین دلیل شرایط به سود ایران پیش رفت.

دیدگاه‌ها