کد خبر : 1258098 | 16 مرداد 1394 ساعت 21:03 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند:خطای خلیل زاده پنالتی بود

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد امروز بازنده از دربی تبریز خارج شد.

کمالوند:خطای خلیل زاده پنالتی بود
به گزارش "ورزش سه"، کمالوند در کنفرانس خبری در مورد این بازی روبه خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک گفت و پاسخگو بود:

بازی خیلی جذاب بود اما موقعیت های بازی با نتیجه همخوانی نداشت و ما مستحق این شکست نبود. به اخباری دروازه بان تراکتور تبریک می گویم و مهاجمان ما موقعیت های خوبی را از دست دادند. باتیستا که فصل قبل اشتباه داشت امروز دو بار اجازه داد خلیل زاده گل بزند. امیدوارم تراکتور و گسترش فولاد موفق شوند.

او در مورد داور گفت: این داور از بهترین ها بود اما دو اشتباه داشت که در نیمه اول خلیل زاده روی ابراهیمی خطا کرد که پنالتی بود و در نیمه اول هم خلیل زاده روی سر شجاع بلند شد بازیکن حریف خطا کرد. اما خوشحالم که سه امتیاز از تبریز بیرون نرفت.

او در ادامه افزود:تیم های بزرگ دنیا هم نمی توانند در این شرایط برگردند اما بازیکنان ما برگشتند. البته اگر اشتباهات داوری نبود شاید نتیجه عوض می شد. البته به داوری اعتراض نداریم اما امیدوارم در بازی های آینده تکرار نشود. ما در هفته گذشته روی ایستگاهی کار کرده بودیم اما تعجب کردم که باتیستا اشنباه کرد اما خودش در رختکن گفت، صد در صد او را هل دادند.

او در پایان گفت:در ۲۰ دقیقه اول بازی احساسی کار کردیم و دریافت دو گل باعث شد تا کنترل بازی را از دست دهیم. در مورد داوری هم اعتراض چندانی نمی کنم چون به هر حال سه امتیاز بازی در تبریز مانده است.از هواداران به دلیل اینکه به تمامی حرف و حدیث ها پایان دادند تشکر ویژه داشته و درخواست می کنم که حمایت های خود را از تیم دوم شهر خود دریغ نکنند. باز هم تکرار می کنم که در این فصل رتبه به مراتب بهتری را نسبت به فصل گذشته کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها