کد خبر : 1258066 | 16 مرداد 1394 ساعت 18:42 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

80، 20 توپ دست ما بود

حمدی‌نژاد: صبا بدجور وقت‎کشی می‌کرد

مدافع باتجربه نفت‌تهران معتقد است صبایی ها با وقت کشی بازی را از جریان انداختند.

حمدی‌نژاد: صبا بدجور وقت‎کشی می‌کرد
به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد‌ که از پخش زنده نبودن بازی های نفت به شدت شاکی است در این باره گفت: اول از همه تاسف می‌ خورم برای مسوولین صداوسیما که بازی تیمی را که جزو 8 تیم برتر آسیاست و پارسال جز مدعیان بوده پخش نمی‌ کنند. کاش حداقل به احترام اینکه ما پرچم دار فوتبال ایران در آسیا هستیم، حداقل بازی هایمان را از شبکه شما یا ورزش پخش می‌ کردند. خیلی از مردم می‌ خواهند بازی های نفت را دنبال کنند اما مسوولین با این کارشان حتی هواداران را از استادیوم دور می‌ کنند. همیشه تیم هایی که در یک سال نتایج خیلی خوبی می‌ گیرند 3، 4 بازی اولشان پخش مستقیم است بعد که عادی می‌ شود دیگر نیست. اما حتی این اتفاق هم برای ما نیفتاد.

او در مورد دیدار با صبای قم و کسب تساوی ادامه داد: من فکر می‌ کنم صبایی ها در دقایق ابتدایی بازی آن کاشته ای که زدند، خیلی کمکشان کرد. آن کاشته که زدند از نادر کاشته هایی بود که تبدیل به گل شد. تیمی که قصد دارد در لیگ قابل قبول و تماشاگرپسند بازی کند، مثل صبا بازی نمی‌ کند. آنها وقت کشی کردند و به هر طریق ممکن بازی را می‌ خواباندند و فکر می‌ کنم کسانی که به استادیوم آمده بودند، از بازی لذت نبردند. بالاخره امتیازات تقسیم شد اما اصلا عادلانه نبود، مالکیت توپ 80 به 20 بود و ما تیم برتر میدان بودیم.

این بازیکن در مورد بازگشت صادقیان به فوتبال نظرش را اینگونه بیان کرد: هفته پیش بدن پیام زیاد آماده نبود اما خدا را شکر دیروز برای نفت خوب کار کرد و تاثیرگذار بود. او بازیکن بسیار خوبی است که نفت در اختیار گرفته.

حمدی‌نژاد‌ در مورد دیدار پیش رو با سیاه جامگان افزود: به امید خدا هفته به هفته بهتر می‌ شویم. همانطور که گفتم در بازی با صبا گلی که خوردیم بچه های ما را غافلگیر کرد و خیلی شانسی بود وگرنه ما واقعا خوب بازی کردیم. حیف نشد نبردیم ولی جذابیت فوتبال به همین مسائل است، انشاالله که در دیدار با سیاه جامگان حداکثر امتیاز را برای اینکه از کورس عقب نمانیم بگیریم.

دیدگاه‌ها