کد خبر : 1258058 | 16 مرداد 1394 ساعت 18:19 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

جام باشگاه های آسیا؛

نماینده ویتنام با برتری مقابل عراق سوم شد

تیم فوتسال تایسون نام ویتنام با برتری مقابل نفت الوسط عراق به مقام سومی جام باشگاه های آسیا دست یافت.

نماینده ویتنام با برتری مقابل عراق سوم شد

به گزارش "ورزش سه" از فارس، دیدار رده بندی بین دو تیم نفت الوسط عراق و تایسون نام ویتنام از ساعت 16 و 30 دقیقه در سالن 25 آبان نقش جهان آعاز شد که در پایان نماینده ویتنام توانست با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یابد و عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در حالی که تنها 5 ثانیه از شروع بازی گذشته بود لونگ وو توانست برای تایسون نام گلزنی کند. محمد صفری بازیکن ایرانی نفت گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه نماینده ویتنام توسط مین تری به گل دوم رسید. همچنین در یک صحنه دروازه بان نفت که قصد دفع توپ را داشت با برخورد توپ به محمد صفری تبدیل به گل سوم تایسون نام شد و در پایان نیمه نخست نماینده ویتنام با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

در نیمه دوم نفت 2 گل زد و تایسون نام 4 بار دروازه حرف را باز کرد. برای نفت والد و علی عبدالله حامد گلزنی کردند و برای نماینده ویتنام در نیمه دوم وان وو (2بار)، گوک نام و مین تری گلزنی کردند. این دیدار در پایان با نتیجه 7 بر 3 به سود تایسون نام ویتنام خاتمه یافت و این تیم توانست رتبه سوم مسابقات را از آن خود کند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

همچنین عباس ترابیان در کنار وحید شمسایی و اعضای تیم تأسیسات نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی از ساعت 19 و 30 دقیقه در دیدار فینال به مصاف القادسیه کویت خواهد رفت.

با توجه به اینکه وحید شمسایی 9 گل به ثمر رسانده و نزدیک ترین رقیب او محمد صفری بازیکن نفت الوسط بود که با 7 گل زده به کار خود پایان داده، وحید شمسایی در آستانه آقای گلی قرار دارد مگر اینکه مجید رئیسی بتواند در دیدار فینال بیش از 5 گل به ثمر برساند.  

دیدگاه‌ها