کد خبر : 1258057 | 16 مرداد 1394 ساعت 17:20 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

فان خال: از دست دادن دیماریا ضرر بزرگی است

آنخل دی ماریا تنها پس از یک فصل حضور در منچستریونایتد، روز گذشته با قراردادی 4 ساله به ارزش 63 میلیون یورو، بصورت رسمی به پاری سن ژرمن پیوست.

فان خال: از دست دادن دیماریا ضرر بزرگی است
به گزارش "ورزش سه"، دی ماریا که با رقم 75 میلیون یورو، تابستان گذشته از رئال به یونایتد پیوسته بود، با وجود شروعی خوب، نتوانست درخشش همیشگی خود را تداوم ببخشد و در انتهای فصل گذشته به یک نیمکت نشین مبدل شد. او در 27 بازی تنها 3 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد، در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد جدایی دی ماریا گفت:" مشکل دی ماریا هم حل شد اما از دست دادن او برای ما یک ضرر بزرگ است. در نشست خبری قبلی به شما گفتم که به دنبال بازیکنی خلاق و سرعتی هستیم؛ دی ماریا یکی از همین دسته بازیکنان بود و حالا ما باید به دنبال گزینه جدیدی باشیم.

خود او بهتر از هرکسی می داند که دلیل جدائیش چه بود. دی ماریا شروع خیلی خوبی داشت اما نتوانست خودش را با ریتم فوتبال انگلیس وفق دهد. از این اتفاقات برای برخی بازیکنان بزرگ می افتد و چیز عجیبی نیست. فرهنگ فوتبال در انگلیس متفاوت با هر جای دیگری است و متاسفانه دی ماریا نتوانست خودش را خوب با این فلسفه فوتبالی مطابقت دهد."

دیدگاه‌ها