کد خبر : 1257720 | 14 مرداد 1394 ساعت 23:43 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین:آینده من در دست ولفسبورگ است

ستاره بلژیکی خط حمله ولفسبورگ کماکان حاضر نیست با قطعیت در مورد مردود بودن احتمال جدایی‌اش از این تیم صحبت کند.

دی بروین:آینده من در دست ولفسبورگ است
به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین در آخرین اظهار نظرش راجع به ماندن یا رفتن گفت:" من نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من از هیچ پیشنهادی مطلع نشده‌ام. اگر پیشنهادی وجود داشت، حتما به خودم می‌گفتند. در نهایت تصمیم‌گیری درمورد من بر عهده باشگاه‌است. باید ببینیم ولفسبوگ چه می‌گوید. متاسفانه من از ان افراد نیستم که بگویم می‌مانم، اما دو هفته بعدش تیمم را ترک کنم. برای همین چیزی نمی‌گویم چون نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."
او همچنین در واکنش به اظهار امیدواری آرین روبن به ماندن این بازیکن در بوندسلیگا اظهار داشت:" باعث افتخار من است که چنین بازیکن بزرگی در مورد من اینگونه فکر می‌کند. این سخنش برای من ارزش بالایی دارد. حال مسئولیت من برای اثبات اینکه در جرگه بهترین‌ها قرار دارم سنگین‌تر شده است."
گفتنی است این ستاره بلژیکی که نقش بسزایی در موفقیت‌های فصل اخیر ولفسبورگ ایفا کرد و چندی پیش به عنوان بازیکن برتر فصل 15-2014 آلمان برگزیده شد، مورد توجه سران باشگاه منچسترسیتی قرار دارد و اگرچه قراردادش با سبزهای نیدرزاکسن تا سال 2019 معتبر است، اما باشگاه انگلیسی ادعا کرده حاضر است 200 میلیون یورو برای جذب او هزینه کند.

دیدگاه‌ها