کد خبر : 1257715 | 14 مرداد 1394 ساعت 22:55 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش دروازه بان دورتموندبرای انتقال شقیری

رومن بورکی، دروازه بان سوئیسی تازه وارد دورتموند در تلاش است دیگر هموطن خود را مجاب کند او هم به زردهای وست‌فالن بپیوندد.

تلاش دروازه بان دورتموندبرای انتقال شقیری
به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری که از نیمکت‌نشینی در بایرن مونیخ به ستوه آمده بود، در وقفه زمستانی فصل 15-2014 به اینترمیلان پیوست اما در سری A هم موفقیتی کسب نکرد و اخیرا شنیده شده وی تمایل دارد به بوندسلیگا بازگردد.
حال توماس توخل ،سرمربی جدید بروسیا دورتموند، به جذب این بازیکن بسیار علاقه‌مند نشان می‌دهد. از سویی دیگر رومن بورکی ،سنگربان سوئیسی تازه وارد این تیم، هم اظهار داشت:" با شنیدن اخبار برای ژردان اس ام اس فرستادم و سعی خواهم کرد او را مجاب کنم به تیم ما بیاید، ولی راستش مطمئن نیستم باشگاه با خود او تماسی گرفته باشد.
به هر حال هر جا سخن از دورتموند باشد، یادمان به 81000 تماشاگر پر حرارت استادیوم سیگنال ایدونا پارک می‌افتد، به دیوار زرد سکوی جنوبی با 25000 هوادار تیفوسی که سرقفلی آنجا را دارند. من درمورد تیم جدیدم فقط می‌توانم مثبت صحبت کنم، چرا که اینجا همه اعضا بسیار دوست‌داشتنی هستند و به تازه‌واردها هم خیلی توجه می‌کنند."
گفته می‌شود دورتموند برای جذب این هافبک 23 ساله باید 15 میلیون یورو به اینتر بپردازد و دستمزد سالانه‌ای بالغ بر 3.5 میلیون یورو را هم برای وی در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها