کد خبر : 1254910 | 04 مرداد 1394 ساعت 16:03 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از سقوط تیم فوتبال پیکان به لیگ دسته یک

شیعی: والیبال برند پیکان است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت با همان قدرت همیشگی لیگ امسال والیبال را پیگیری خواهیم کرد.

شیعی: والیبال برند پیکان است
به گزارش "ورزش سه"، بعد از سقوط تیم فوتبال پیکان به لیگ دسته یک کشور شایعاتی مبنی بر عدم حمایت این باشگاه از تیم والیبال خود شنیده شد. پیکان قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر والیبال شده بود اما چگونگی حضور آنها برای لیگ سال جاری هنوز مشخص نیست.

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد شرایط تیم والیبال این باشگاه گفت: امسال هم مثل سایر فصل ها با نهایت قدرت به مسابقات خواهیم رفت. در حال حاضر قصد داریم ترکیب فصل گذشته را حفظ کرده و با اضافه کردن چند بازیکن داخلی و خارجی از نام پیکان در والیبال دفاع کنیم. والیبال برند پیکان است و در سال های گذشته این تیم خود را به عنوان پرافتخارترین تیم های این رشته معرفی کرده است و لیگ جدید هم پیکان یکی از مدعیان خواهد بود.

اما موضوع انتقال تیم والیبال پیکان به شهریار مساله ای است که این روزها پیرامون این تیم مطرح می‌ شود. شیعی در مورد این حواشی می‌ گوید: هنوز چیزی مشخص نیست و متاسفانه قسمت کوتاهی از صحبت های من را در تلویزیون پخش کرده اند که در همان یک قسمت من به احتمال این انتقال اشاره کرده بودم اما واقعیت این است که هنوز در حال بررسی هستیم و اتفاق خاصی رخ نداده است. ما هنوز نه سالن این شهر را مورد بررسی قرار داده ایم و نه تصمیم خاصی گرفته ایم. فقط این در حد یک پیشنهاد است و ما در آینده بررسی خواهیم کرد اما اینکه ما به این موضوع قطعیت داده باشیم، خبر درستی نیست.
با انحلال تیم والیبال متین ورامین نماینده امسال قاره آسیا در جام باشگاه های جهان قرار بر این بود پیکان جایگزین این تیم شود، مدیرعامل پیکان در مورد آخرین تصمیمات این موضوع می‌ گوید: بله این پیشنهاد البته به صورت ضمنی به ما داده شده است و تیم پیکان هم از این حضور استقبال خواهد کرد اما نامه این جابجایی هنوز به ما ابلاغ نشده است و پس از مطرح کتبی در هیات مدیره مورد بررسی قرار داده و تیم به احتمال زیاد راهی مسابقات می‌ شود.

شیعی در پایان به توافق رسیدن با مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی دو دریافت کننده ملی‌پوش پیکان خبر داد که شب گذشته آنها قراردادهایشان را با پیکان تمدید کردند.

دیدگاه‌ها