کد خبر : 1254855 | 04 مرداد 1394 ساعت 13:53 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرستی من در فدراسیون جودو شایعه است

نیک‌بین: پیشنهادی به من نشده است

گزینه سرپرستی فدراسیون جودو گفت: سرپرستی من در فدراسیون جودو شایعه است و چنین پیشنهادی به من نشده است.

نیک‌بین: پیشنهادی به من نشده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، طی چند روز گذشته خبرهایی در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه رئیس فدراسیون جودو استعفای خود را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است، اما سکوت عجیبی از سوی هر دو طرف(مسئولان وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون) در واکنش رسانه ها حاکم بود که خیلی برای همه رسانه‌ها جای تعجب داشت که چرا این موضوع به صورت قطعی اعلام نمی‌شود. سرانجام صبح امروز محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو به صورت رسمی اعلام کرد که از مسئولیت خود استعفا داده است. طی 48 ساعت گذشته گزینه‌های برای سرپرستی این فدراسیون از سوی رسانه‌ها مطرح شد که برانوش نیک بین سرپرست سابق فدراسیون شنا یکی از گزینه‌های احتمالی برای سرپرستی این فدراسیون بود.

برانوش نیک‌بین در واکنش به این سؤال که شنیده شده شما یکی از گزینه‌های سرپرستی فدراسیون جودو هستید، گفت: نه سرپرستی من در فدراسیون جودو شایعه است، اصلاً به این صحبت‌ها گوش ندهید. چنین پیشنهادی به من نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت ارائه پیشنهاد به شما با این موضوع موافقت خواهید کرد یا خیر، گفت: بنده کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم اما در مورد این موضوع پیشنهادی به من نشده است.

وی در پایان عنوان کرد: به عنوان کارمند وزارت ورزش هرجایی که مسئولان وزارت ورزش بخواهند حاضرم فعالیت کنم.


دیدگاه‌ها