کد خبر : 1254757 | 04 مرداد 1394 ساعت 10:05 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

استکی:

در تیم ملی به همه چیز فکر کنیم غیر از هندبال

ملی‌پوش جوان هندبال ایران گفت: سخت است که در تیم ملی به همه چیز فکر کنیم، غیر از هندبال.

در تیم ملی به همه چیز فکر کنیم غیر از هندبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس سجاد استکی، درمورد پیشنهاد باشگاه آلمانی برای فصل آینده اظهار داشت: امسال یک تیم آلمانی دعوتنامه برایم ارسال کرده است و اولویتم اروپا است. همیشه دوست داشتم در اروپا بازی کنم و حالا شرایطش فراهم شده است. مشغول انجام کارهای اداری هستم و اگر تمام موارد هماهنگ شود فصل آینده در تیم بیتنفلد حاضر خواهم شد و در غیر اینصورت در سبزوار توپ می‌زنم.

ملی پوش جوان هندبال ایران گفت:باید به اروپا رفت و تجربه کسب کرد؛ مگر بازیکنانی که به تیم قطر می‌آیند از آهن هستند؟ آنها هم در اروپا بازی کرده‌اند و با تجربه شده‌اند. قول می‌دهم که قطر را در تهران شکست دهیم و جشن باشکوهی بگیریم. به خوبی می‌دانیم که کارمان سخت است و امیدوارم امسال سال ایران باشد.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی و سرمربی جدید خاطرنشان کرد: در اردوی اول اسماعیلاگیچ از بازیکنان شناخت پیدا کرد و برای اردوی دوم 26 بازیکن را انتخاب کرد. از نظر اخلاقی و رفتاری بسیار خوب است؛ وی با رفتارش بازیکن را جذب خودش می‌کند. خارج از تمرینات با بازیکنان رفیق است و در تمرینات شرایط کاملاً متفاوت است و اصلاً شوخی ندارد. باید شرایط سرمربی جدید را در بازی‌های تدارکاتی ببینیم و فکر می‌کنم اردوی اسلوونی بسیار به شناخت طرفین از هم کمک کند.

مرد سال هندبال ایران درمورد نناد، بدنساز جدید تیم ملی گفت: وی عملکرد فوق‌العاده‌‌ای دارد و به نظر من بهترین بدنساز اروپا است. در چند سالی که در هندبال هستم چنین مربی بدنسازی ندیده بودم. حرکاتی که برای بازیکنان در نظر می‌گیرد فشار زیادی می‌آورد، اما متنوع است و به همین دلیل بازیکنان خسته نمی‌شوند. فکر می‌کنم تیم ملی نیاز به مربی بدنساز داشت، چراکه در جام جهانی تیم ایران از نظر بدنی بسیار ضعف داشت.

استکی قطر را جدی‌ترین حریف ایران در مسابقات پیش‌رو دانست و افزود: ما تلاش خود را به کار می‌گیریم. قطر نایب قهرمان جهان است و هر سال بازیکنان جدید را جذب می‌کند، اما شرایط مسابقات جهانی با آسیایی فرق می‌کند. قطر در بازی‌های آسیایی انگیزه کمتری نسبت به مسابقات جهانی دارد و این موضوع می‌تواند به ما کمک کند. ما در مسابقات آسیایی با اختلاف یک گل مغلوب قطر شدیم و همان قطر نایب قهرمان جهان شد.

وی با بیان اینکه دوست داریم به عنوان تیم اول به المپیک برویم، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و از حاشیه دور شده است. مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم برای اردوهای آینده حل شود. یکی از مشکلات ما مربوط به لباس تمرین و مسابقه است. سال‌ها است که این موضوع بازیکنان را اذیت کرده است؛ فکر می‌کنم یک موضوع پیش پا افتاده است که بازیکنان ملی نباید درمورد آن صحبت کنند، اما مهدوی قول داده که برای آینده این مشکل را هم حل کند.

ملی‌پوش جوان هندبال ایران درمورد انتخابش به عنوان مرد سال هندبال ایران، گفت: فدراسیون به من لطف داشت. بازیکنان خوب در ایران زیاد هستند و فکر می‌کنم من هم مزد زحمات چند ساله‌ام را گرفتم. بدون شک وظیفه‌ام در تیم ملی سنگین‌تر می‌شود و انتظارات بالا می‌رود. امیدوارم بتوانیم امسال المپیکی شویم و من هم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

استکی درمورد مهمترین دغدغه‌اش گفت: مشکل خاصی ندارم و امیدوارم شرایط تیم ملی روز به روز بهتر شود. آزاردهنده است که بخواهم در تیم ملی به همه چیز فکر کنیم غیر از هندبال؛ امیدوارم مشکلات حل شود و بتوانیم با عملکرد خوب خود ایران را به المپیک برسانیم.


دیدگاه‌ها