کد خبر : 1254239 | 02 مرداد 1394 ساعت 12:11 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

جذب ۹۰ درصد لیست برانکو

شفاف‌سازی درپرسپولیس بعد ازنقل و انتقالات

سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دوشنبه، پس از به پایان رسیدن زمان نقل و انتقالات ما در مورد فهرست بازیکنان شفاف سازی خواهیم کرد.

شفاف‌سازی درپرسپولیس بعد ازنقل و انتقالات
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ حسین عبدی که در برنامه ورزش و مردم سخن می‌گفت درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: ممکن است یک یا دو بازیکن به هر ترتیبی جذب نشده باشند به عنوان مثال محمد نوری جزئی از لیست برانکو بود و از آنجا که بازیکن آزاد بود تشخیص داد در فضای دیگری فوتبال را دنبال کند. ما هم کاری نمی‌توانستیم بکنیم. بازیکن دیگری هم وجود داشت که می‌خواست در باشگاه بماند اما مربی او را نمی‌خواست. شاید از لیستی که مدنظر بود تنها یک یا دو نفر جذب نشدند.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برانکو برخی بازیکنان را نمی‌خواست اما هیأت مدیره خواستار حضور آنها بوده است، گفت:‌اکثر نفراتی که مدنظر برانکو بودند جذب شدند. بعد از اتمام فصل نقل و انتقالات اسامی و فهرست بازیکنان شفاف‌سازی خواهد شد. مباحثی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود به خاطر شرایط پرسپولیس بوده است که همواره وجود داشته تا اخباری از آن خارج شود.

عبدی درباره عدم جذب بازیکنانی مانند ضرغام اسماعیل، جماعتی، گردانی و انصاری که مدنظر برانکو بودند،‌گفت: بعد از اینکه روز دوشنبه فصل نقل و انتقالات به پایان رسید شفاف‌سازی خواهیم کرد. بعضی از بازیکنان مانند جماعتی با باشگاه قبلی خود قرارداد داشتند و باشگاه‌هاشان هم تمایلی به جدایی آنها نداشت. بازیکنان دیگر هم به تبع شرایطی که وجود داشت نتوانستند جذب باشگاه شوند که در یکی دو مورد این اتفاق افتاد و از یک فهرست اتفاق خیلی بزرگی نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنان میلیاردی این باشگاه گفت: طاهری بهتر می‌تواند در این زمینه اظهار نظر کند چون مسئول مستقیم نقل و انتقالات است. بحث‌های حاشیه‌ای که اتفاق می‌افتد کار را سخت می‌کند اما هیأت مدیره به هیچ عنوان وارد این موضوعات نمی‌شود. اگر هیأت مدیره فنی‌تر بود کمک می‌کرد و با مربی تعامل داشت نه اینکه دخالت کند که در این موضوع نکته‌های ظریفی وجود دارد. برانکو هم چون شناخت داشت خودش فهرست داد. لیست وی با امضای خودش بوده است و در نهایت تصمیم‌گیری برای جذب بازیکنان با برانکو است.

عبدی در مورد اینکه امیر عابدینی اعلام کرده برخی بازیکنان پرسپولیس توسط دلال به این تیم معرفی شده‌اند اظهار داشت: فوتبال امروز حرفه‌ای شده و امکان دارد یک مدیر برنامه با چند بازیکن در ارتباط باشد و زمانی که باشگاهی با یک مدیر برنامه صحبت می‌کند ممکن است او 5 بازیکن دیگر را هم تحت نظر خود داشته باشد و این ربطی به دلالی ندارد. زمانی می‌گویند دلالی اتفاق افتاده که از رانتی استفاده شود.

وی در مورد اینکه آیا از در وظایف قنبرپور دخالت می‌کند یا خیر گفت: من هیچ دخالتی ندارم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه می‌گویند عبدی می‌خواهد جای برانکو در نیمکت پرسپولیس را بگیرد تصریح کرد: ما قبل از بازی با النصر هم می‌دانستیم که چنین قراردادی با سرمربی بسته شده و قرار است مربی جدیدی بیاید. اگر بخواهیم حرفه‌ای به این مسئله نگاه کنیم مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر آماتور به آن نگاه کنیم با مشکل روبرو می‌شویم. در قرارداد برانکو بندی وجود دارد که باید یک مربی ایرانی در کنار او باشد. کریم باقری حضور دارد و قنبرپور را هم طاهری انتخاب کرد که مورد قبول برانکو هم قرار گرفت.

عبدی در مورد اینکه گفته می‌شود وظایف قنبرپور بیشتر از یک دستیار است خاطرنشان کرد: وظایف کمک مربی مشخص است. او باید زیر نظر سرمربی فعالیت کند هرچند که از طرف شخص دیگری معرفی شده باشد. دستیار اعمال نفوذ نمی‌تواند داشته باشد و در فوتبال حرفه‌ای تمام این مسائل مشخص است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا طاهری همچنان سرپرست باشگاه است گفت: در یک مقطع باید تصمیم سریع اما نه عجولانه گرفته می‌شد که در پایان هم به این نتیجه رسیدم که چنین اتفاقی رخ بدهد و طاهری به عنوان سرپرست در این باشگاه حضور داشته باشد.

وی در مورد اینکه تکلیف اسپانسر باشگاه پرسپولیس چه شد گفت: چندین گروه با طاهری در حال مذاکره هستند تا در پایان به نتیجه‌ای برسند.

عبدی در مورد اینکه آیا او بازیکنان خاطی را تنبیه می‌کند یادآور شد: من زمانی که مربی هم بودم برخورد لازم را انجام می‌دادم اما نه برخوردی که به ضرر سازمان و باشگاه باشد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در این فصل می‌تواند قهرمان شود گفت: همیشه پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود اما به شرط اینکه همه عوامل موفقیت به تیم کمک کند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که همه دست به دست هم دهند و پرسپولیس را در ورزشگاه بیشتر تشویق کنند تا ما هم بتوانیم موفق باشیم.

دیدگاه‌ها