کد خبر : 1252306 | 23 تیر 1394 ساعت 20:26 | 87.1K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی تاهیتی با شکست دادن قهرمان جهان

تیم فوتبال ساحلی تاهیتی دست به کار بزرگی زد و روسیه قهرمان دوره گذشته این مسابقات را شکست داد تا به عنوان تیم نخست گروه D به مرحله بعی صعود کند.

شگفتی تاهیتی با شکست دادن قهرمان جهان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در دومین دیدار از روز ششم و پایانی مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال، عصر امروز سه‌شنبه تیم‌های روسیه و تاهیتی که صعودشان به مرحله بعدی این رقابتها قطعی شده بود، برای کسب عنوان صدرنشینی گروه D برابر همدیگر به میدان رفتند.

در این بازی تیم تاهیتی با نتیجه ۷ بر ۶ روسیه قهرمان دوره گذشته این مسابقات را مغلوب کرد تا ضمن گرفتن انتقام شکست از این تیم در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی گذشته، به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعدی صعود کرده و روسیه را به رده دوم بفرستد.

در دیگر بازی این گروه که تشریفاتی است، تیم‌های پاراگوئه و ماداگاسکار برای رسیدن به رده سوم به مصاف همدیگر رفتند.

مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال امشب با برگزاری دیدار تیم‌های برزیل و اسپانیا به پایان می‌رسد که نتیجه این بازی در صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مرحله بعدی مسابقات تاثیر مستقیمی دارد.

با مشخص شدن تکلیف تیم‌های گروه D، برنامه برخی از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال به شرح زیر مشخص شد:
پنجشنبه - ۲۵ تیرماه
* بازی شماره ۲۵: تیم اول گروه C - روسیه، ساعت ۱۴، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۶: پرتغال - سوئیس، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۷: ایتالیا - ژاپن، ساعت ۱۷، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۸: تاهیتی - تیم دوم گروه C، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا

دیدگاه‌ها