کد خبر : 1252300 | 23 تیر 1394 ساعت 20:00 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه مهمانی و سه حریف سخت

بررسی 5 بازی ابتدایی سرخپوشان در لیگ

پرسپولیسی ها در پنج بازی ابتدایی خود، سه بازی سخت با سه تیم های مدعی در پیش دارد و در سه بازی نیز میهمان حریفان خود خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان بازی های خود در لیگ برتر دوره پانزدهم را با دیدار مقابل تیم های پدیده، استقلال خوزستان، سپاهان، ذوب آهن و فولاد آغاز خواهند کرد.

سه تیم مدعی و دو تیم سرسخت

از قدرت حریفان ، سرخپوشان باید در سه بازی به مصاف سه تیم که احتمالا از مدعیان قهرمانیست بروند، سپاهان و ذوب آهن و فولاد، سه تیمی هستند که باید در هفته های سوم و چهارم و پنجم، با سرخپوشان سرشاخ شوند و یقینا بازی ها جذابی را برای فوتبال دوستان رقم خواهند زد.

البته تیم های استقلال خوزستان و پدیده نیز با خانه تکانی هایی که در تیم خود به وجود آوردند احتمالا بازی طاقت فرسایی را برای سرخپوشان رقم خواهند زد. هر دوی این تیم ها، در این فصل دست به جوانتر کردن تیم شان زدند و پدیده با تغییر کادرمربیان خود و آبی پوشان خوزستانی بدون تغییر می خواهند دو هفته اول،پرسپولیسی ها را شگفت زده کنند.

سه میهمانی در پنج هفته

نکته جالب در ترتیب بازی های سرخپوشان این است که آنها باید در هفته های دوم و سوم، به صورت متوالی در اهواز و اصفهان به مصاف حریفان خود بروند.

سرخپوشان در هفته های اول و چهارم باید در ورزشگاه آزادی به سراغ پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان بروند و در هفته های دوم و سوم و پنجم، در سه بازی سخت تیم های استقلال اهواز، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را در مقابل خود می بینند.

یک دوست، یک هموطن، یک رقیب و دو مربی دیگر

برانکو ایوانکوویچ که در لیگ پانزدهم روی نیمکت سرخ ها می نشیند، در دو هفته ابتدایی باید رضا مهاجری و عبداله ویسی را به عنوان مربی تیم های حریف خود ببیند اما در سه هفته بعدی تقابل او با مربیان تیم های حریفش از جهاتی جالب به نظر می رسد.

وی در هفته سوم با حسین فرکی مچ می اندازد که سال ها وی را به عنوان دستیار خود به همراه داشت، به دلیل رابطه خوبی که این دو مربی با یکدیگر داشتند، رابطه بسیار حسنه ای همیشه بین آنها بود، این رابطه خوب در اولین بازی که برانکو روی نیمکت سرخپوشان نشسته بود و با سپاهان دیدار داشت کاملا به چشم می آمد.

برانکو در هفته چهارم، یحیی گل محمدی را می بیند، مربی که یک نیم موفق را با سرخپوشان سپری کرد و همیشه از او به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری در تیم پرسپولیس نام می برند.

هفته پنجم مسابقات نیز در حالی برگزار می شود که پرسپولیسی ها باید در اهواز به مصاف فولاد بروند. نکته جالب این بازی حضور دو مربی کروات روی نیمکت دو تیم است، دراگان اسکوچیچ که در دو فصل اخیر عنوان بهترین مربی خارجی حاضر در لیگ برتر را یدک می کشید در حالی باید با برانکو رودررو شود که خود او به عنوان یکی از موفق ترین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ایران شناخته می شود، حتما در هفته پنجم بازیها نباید از جذابیت رودررویی این دو مربی هموطن و موفق در فوتبال ایران غافل شد.

دیدگاه‌ها