کد خبر : 1252016 | 22 تیر 1394 ساعت 22:58 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

دربی اصفهان در هفته دوم لیگ برتر

لحظه به لحظه با مراسم قرعه کشی لیگ برتر

سپاهان و ذوب آهن اولین تیم هایی بودند که اسمشان از داخل گوی های رنگی قرعه کشی رنگی لیگ برتر بیرون آمد.

لحظه به لحظه با مراسم قرعه کشی لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم که جام های حذفی و لیگ سال گذشته را برده بودند، امروز با دو شماره 8 و 12 وارد سیستم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران شدند. سپاهان و ذوب آهن هر دو بازی خود را در فولادشهر برگزار می کنند.

*دو تیم ذوب آهن و سپاهان برندگان دو جام فصل گذشته طبق قرعه کشی لیگ پانزدهم مسابقه دربی را در هفته دوم برگزار خواهند کرد.

*دربی خوزستان میان دو تیم استقلال اهواز و فولاد در هفته دورازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

*نفت تهران و سایپا در هفته نهم به مصاف هم خواهند رفت.

*تیم سیاه جامگان با قرعه شماره 15 و پدیده باقرعه شماره 14 وارد قرعه کشی لیگ برتر شدند تا دربی شهر مشهد در هفته ششم برگزار خواهد شد. سیاه جامگان سال اول و پدیده سال دوم خود در لیگ برتر را تجربه می کنند.

*دو تیم گسترش و تراکتورسازی با شماره 1 و13 وارد سیستم قرعه کشی لیگ برتر شدند. تراکتور که از مدعیان این فصل لیگ برتر است دربی خود مقابل گسترش را بنا بر قرعه کشی لیگ در هفته دوم برگزار می کنند.

*دو تیم استقلال و پرسپولیس با شماره 6 و 10 وارد قرعه کشی لیگ برتر شدند. استقلال با عدد 6 و پرسپولیس با عدد 10 وارد قرعه کشی لیگ برتر شدند و دربی لیگ پانزدهم در هفته یازدهم برگزار خواهد شد.

*قرعه یکی از دو تیم پیکان ـ راه آهن در قرعه کشی سیستم لیگ برتر عدد 7 انتخاب شد. با توجه به عدم نام تیم برنده حکم کمیته استیناف هر دو تیم پیکان و راه آهن در رده بندی شرکت داده شدند و با رتبه 7 وارد جدول شدند.

دیدگاه‌ها