کد خبر : 1251289 | 19 تیر 1394 ساعت 16:24 | 86.5K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت برانکو با حضور دو دروازه بان همسطح

لک - پرسپولیس، شاید وقتی دیگر!

حامد لک، دروازه بان 24 ساله تراکتورسازی هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده است. به نظر می رسد او منتظر جابجایی دروازه بان های دیگر است تا با تیم جدیدش قرارداد امضا کند.

لک - پرسپولیس، شاید وقتی دیگر!
به گزارش "ورزش سه"، حامد لک در فصلی که گذشت با تراکتورسازی به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت. این دروازه بان که یک سال قبل مدعی حضور در جام جهانی بود ، برای فصل جدید هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده است. لک که چند فصل را در صبا و دو فصل را هم در تراکتورسازی سپری کرد، از چند تیم شهرستانی پیشنهادهایی دریافت کرده. پیشنهادهایی که رقمش قابل توجه است اما گویا تصمیم گرفته تا یک فصل را در تهران بازی کند.

چند هفته قبل خبر شایعه حضور لک در پرسپولیس شنیده می شد اما در چند روز اخیر خبر جدیدی در این مورد منتشر نشده است. آن هم در روزهایی که پرسپولیس عزم خود را برای جذب یک دروازه بان جدید جزم کرده است. لک که طی سالهای قبل از علاقه اش به پرسپولیس صحبت کرده بود، شاید این فصل هم نتواند به خواسته اش برسد. برانکو با حضور دو دروازه بان همسطح مخالفت کرده و این مهمترین مانعی است که باعث می شود لک و پرسپولیس، برای یک فصل دیگر به هم نرسند.

گویا برانکو به دلیل دوری از حاشیه تصمیم گرفته تا یک دروازه بان کوچکتر را به پرسپولیس بیاورد تا خیال سوشا مکانی از بابت فیکس بودن آسوده باشد. برانکو حتما می داند که سوشا در یکی دو بازی اول محروم است، پس چرا سراغ یک دروازه بان باتجربه نمی رود سوالی است که فعلا پاسخی نداشته!

دیدگاه‌ها