کد خبر : 1251022 | 17 تیر 1394 ساعت 16:10 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

از سوی مدیر باشگاه اسپانیول

تکذیب پیشنهاد رئال برای جذب کیکو کاسیا

اولین بار این مارکا بود که شب گذشته در نسخه دیجیتال خود، خبر از علاقه رئال برای جذب کاسیا، دروازه بان ملی پوش باشگاه اسپانیول داد.

تکذیب پیشنهاد رئال برای جذب کیکو کاسیا
به گزارش "ورزش سه"، با این حال خوان کولت، مدیر باشگاه اسپانیول، تمامی اخبار مربوط به پیشنهاد رئال برای جذب کیکو کاسیا را تکذیب کرد. کاسیا سابقه بازی برای تیم های پایه ای رئال را در کارنامه دارد و مدت هاست که برای اسپانیول بازی می کند. این بازیکن بخشی از دستمزد سالیانه خود را هنوز از رئال دریافت می کند و رئال در مورد او صاحب حق مالکیت است.

مارکا ادعا کرده بود که رئال با پرداخت 3 میلیون یورو، این دروازه بان را به خدمت خواهد گرفت. کولت در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" هیچ اتفاقی نیفتاده و تمامی این اخبار دروغ هستند. هیچ پیشنهادی از رئال برای جذب کاسیا به دست ما نرسیده است.از شنیدن این خبر شگفت زده شدم. در طی چند روز اخیر، با آنخل سانچز (مدیر داخلی رئال) صحبت های زیادی داشتم.
او از من در مورد کاسیا سوالاتی پرسید اما هیچ پیشنهادی مطرح نشد. حداقل تا به الان چنین پیشنهادی از رئال دریافت نکرده ایم؛ البته در مورد فردا اطلاعی ندارم. کاسیا یک دروازه بان ملی پوش است و از امروز به تمرینات پیش فصل ما اضافه خواهد شد. قیمت او نیز 3 میلیون یورو نیست و بدون تردید او با این رقم از باشگاه جدا نخواهد شد."

دیدگاه‌ها