کد خبر : 1249322 | 08 تیر 1394 ساعت 12:33 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا فکری به حال بازیکنان سرباز نمی کنید؟

گلایه های جلالی از مسئولین سازمان لیگ

مجید جلالی از مسوولین سازمان لیگ خواست تا فکری به حال بازیکنان سرباز لیگ بکنند.

گلایه های جلالی از مسئولین سازمان لیگ
جلالی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: هدف گذاری سایپا این است که در فصل آینده مدعی قهرمانی باشد.

سومین هفته تمرینات سایپا

در حال حاضر سه هفته ای از آغاز تمرینات سایپا می گذرد و در حال حاضر وارد سومین مرحله آماده سازی تیم شده ایم. خدا را شکر برنامه هایمان خوب پیش می رود . باشگاه هم برنامه های خوبی برای رفع کمبودها برای فصل آینده دارد. ما تا برای حل مشکل خط حمله با رضا نوروزی و غلامرضا رضایی قرارداد بسته ایم. همچنین دفاع فصل گذشته مس هم به ما اضافه شده است. ضمن اینکه سایپا سعی کرد بازیکنان فصل گذشته را نیز حفظ کند. باشگاه در تدارک است که برای هفته آینده برنامه اردوی برون مرزی داشته باشیم.

در نقل و انتقالات محدودیت داریم

اینکه می پرسد آیا بازیکنان مورد نظر من جذب شده اند یا نه باید بگویم که در نقل و انتقالات همه تصمیمات باید در اختیار من نیست. اولین عامل بودجه باشگاه است و در این زمینه محدودیتهایی وجود دارد و معمولا در رقابت برای جذب بازیکنانباشگاههای پولدار برنده می شوند، اما مهم این است که می بینی کل مجموعه باشگاه همه تلاششان را می کنند تا سایپا شرایط بهتری داشته باشد.

فصل آینده مدعی قهرمای هستیم

هدف گذاری من برای فصل آینده این است که بتوانیم در لیگ پانزدهم یکی از مدعی های قهرمانی باشیم. البته این برنامه ریزی خیلی کار تولیدی ما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. ما به جای تعدادی از بزگسالان 6 جوان جایگزین کردیم البته در کل برای فصلآینده 4 بازیکن با تجربه هم مدنظر ما هست که تا امروز موفق شدیم با دو نفر از آنها قرارداد ببندیم و دو نفر دیگر را هم تا پایان هفته به تیم اضافه می کنیم.

دغدغه داوری های ناعادلانه دارم

تنها دغدغه من برای لیگ فصل آینده این است که همه چیز منصفانه برگزار شود. متاسفانه در لیگ گذشته تیم سایپا از بابت ناعادلانه بودن داوری ها لطمه خورد و امیدوارم که در فصل آینده با درایت کمیته داوران بهبود پیدا کند.

چرا سازمان لیگ به فکر بازیکنان سرباز نیست

من از سازمان لیگ در خواست دارم که در بحث نقل و انتقالات با تبیین قوانین و آیین نامه ها مراعات باشگاههای سازنده را بکنند. تیمهای تولید کننده بازیکن نبض فوتبال هستند و باید منافع آنها در نظر گرفته شود. باشگاه سایپا در حال حاضر با مشکل سربازها روبرو است. باشگاههای نظامی ریخته اند سر بازیکنانی که ما ساختیم و شرایط خیلی آزار دهنده ای را به وجود آوردند. در این شرایط متاسفانه سازمام لیگ هیچ اقدامی نمی کند! چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد؟! چرا مسئولین یک بار برای همیشه به مشکل سربازها رسیدگی نمی کنند؟ در حال حاضر 7 بازیکن خوب ما مورد توجه تیمهای نظامی قرار گرفته اند. این مساله ای است که باید فوتبال از آن مراقبت کند.

دیدگاه‌ها