کد خبر : 1248852 | 06 تیر 1394 ساعت 01:10 | 60.3K بازدید | 6 دیدگاه

داورزنی: تماشاگران کولاک کردند

رئیس فدراسیون والیبال ایران حضور پرشور مردم در دیدار با لهستان را ستود.

داورزنی: تماشاگران کولاک کردند
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، محمدرضا داورزنی در خصوص برد تیم ملی کشورمان مقابل لهستان از سری رقابت‌های لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: به خوبی و پیش از آغاز این بازی می‌دانستیم که دیدار سختی مقابل لهستان قهرمان جهان در پیش داریم. متاسفانه مصدومیت مجتبی میرزاجانپور در ست اول بازی کار دست تیم ما داد اما بچه‌ها با همت و غیرتی که داشتند یک برد دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند و یک قدم دیگر به صعود نزدیک شدیم.

وی با بیان اینکه هواداران امروز کولاک کردند، گفت: دست تک تک این هواداران را می‌بوسم، به چنین مردمی که 6 ساعت و نیم در سالن حضور داشتند و ایران را تشویق کردند غبطه می‌خورم و از همه آنها تشکر می‌کنم و یک عذرخواهی بزرگ از آنها به سبب آنکه نتوانستیم از این مردم عزیز پذیرایی کنیم، می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: احساس می‌کنم بازی آینده کمی برای ما راحت‌تر خواهد بود چرا که فشار بازی نخست و بحث صعود کمتر شده است. این برد را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از آنها خواهش می‌کنم که روز یکشنبه هم ما را تنها نگذارند و فرزندان خودشان را مورد حمایت قرار دهند.

داورزنی در خصوص حضور هدایتی در رختکن تیم والیبال و اینکه آیا او به والیبالیست‌ها پاداشی داد، گفت: ایشان قول دادند که تیم در صورت صعود به مرحله بعد پاداش خوبی دریافت خواهد کرد. آقای هدایتی قبلا هم و در مسابقات قهرمانی جهان پاداش خوبی به والیبالیست‌ها داده‌اند، البته دولت هم مصوب کرده است که پاداش بچه‌ها برای رقابت‌های قبلی داده شود. اصلاحیه‌ای در مصوبه قبلی صورت گرفت و به هر کدام از بازیکنان نفری 70 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی گفت: اگر تیم به مرحله بعدی صعود کند دولت به تعهد خود عمل می‌کند و وزارت ورزش و جوانان هم کارهای لازم را انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران یادآور شد: آقای هدایتی رقمی را مشخص نکردند اما گفتند که پاداش خوبی به بچه‌ها خواهند داد اما این را فراموش نکنید که بزرگترین پاداش برای تیم ملی والیبال ایران همین شور و شوق و خوشحالی مردم است.

دیدگاه‌ها