کد خبر : 1248051 | 01 تیر 1394 ساعت 16:32 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

آذری:هنوز حدادی‌فر قرارداد امضا نکرده

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: قاسم حدادی‌فر هنوز قراردادی با ما امضا نکرده اما در تمرینات حضور دارد.

آذری:هنوز حدادی‌فر قرارداد امضا نکرده
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس سعید آذری درباره وضعیت تیم ذوب آهن گفت تمرینات تیم ما از روز شنبه با حضور 14 – 15 بازیکن آغاز شده است و حسینی ، استکی و فنایی و مربی بدنساز تمرینات را زیر نظر دارند قرار است از فردا یحیی گل‌محمدی از فردا در تمرینات حاضر شود.

وی در مورد وضعیت قرارداد قاسم حدادی فر با باشگاه ذوب آهن گفت: با این بازیکن مذاکره کردیم او قبل از آنکه بحث حضورش در تیم کویتی را مطرح کند قول داده بود که روز شنبه به باشگاه بیاید و قراردادش را امضا کند اما هنوز این کار را نکرده ولی با این وجود در تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن حضور دارد.

آذری در مورد جذب سایر بازیکنان برای تیم گفت: از فردا با حضور گل‌محمدی مذاکرات با بازیکنان تیم برای تمدید قرارداد جدی‌تر دنبال خواهد شد ما منظر نقطه نظرات ایشان هستیم.

وی در مورد اینکه چند بازیکن در فهرست خروجی ذوب آهن قرار دارند گفت: تیم ما یکی از تیم‌های لیگ برتر است که کمترین خروجی را در این فصل خواهد داشت.

آذری در مورد مذاکرات ناموفق با اکبر صادقی هافبک تیم پدیده گفت: ایشان رقمی را از ما به عنوان دستمزد درخواست کردند که نمی‌توانستیم آن را پرداخت کنیم وبه همین دلیل با این بازیکن به توافق نرسیدیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب اهن در مورد اینکه سقف پرداختی دستمزد به بازیکنان این باشگاه برای فصل آینده چقدر است گفت: ما سقف خاصی تعیین نکرده‌ایم و بازیکنان را براساس عملکرد و توانمندی فنی شان قیمتگذاری می‌کنیم که خدمات آنها توسط یحیی گل‌محمدی قیمت گذاری می‌شود و ایشان تعیین می‌کند که به هر بازیکن چقدر باید دستمزد بدهیم.

آذری در مورد وضعیت کارلوس سانتوز و تمدید قرارداد با این مدافع برزیلی گفت: فصل گذشته قیمت او 226 هزار دلار بود که ما در این فصل حاضر شدیم 240 تا 250 هزار دلار به او پرداخت کنیم اما هنوز به ما خبر نداده است و یکی دو روز دیگر بیشتر فرصت ندارد تا پاسخ ما را بدهد.

وی در مورد برگزاری اردو در ترکیه و بازی با تیم فنرباغچه گفت: 17 تیرماه تیم ما به ترکیه می‌رود تا در اردوی آماده سازی شرکت کند. بازی با تیم فنرباغچه هم یک مسابقه تدارکاتی است نه رسمی بنابراین ما به چشم یک بازی تدارکاتی خوب به آن نگاه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها