کد خبر : 1247941 | 01 تیر 1394 ساعت 10:52 | 27.8K بازدید | 5 دیدگاه

سوال من از مسئولین؛ بدون پول چطور باید مالیات بدهیم

قربانی:با یک‌وانت آب‌معدنی می‌توانم تیمداری کنم

پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال در مورد بازگشت مظلومی به استقلال گفت: من برای آقای مظلومی و باشگاه استقلال آرزوی موفقیت دارم.

قربانی:با یک‌وانت آب‌معدنی می‌توانم تیمداری کنم
قربانی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در حال حاضر در فوتبال ایران با یک وانت آب معدنی در ایران می توان تیم داری کرد.

تبریک به مظلومی
حضور مجدد آقای مظلومی را به استقلال تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. آقای مظلومی مربی خود من هم بوده و امیدوام بتواند با نتابج خوب دل هوادارن را شاد کند. در مورد بازگشت بازیکنانی مثل تیموریان، نکونام و رحمتی هم حرفی ندارم جز اینکه برای آنها آرزوی موفقیت داشته باشم. خود من هرگز دیگر به عنوان بازیکن به استقلال بر نمی گردم . چون دوست دارم آنچه که مردم از من در ذهنشان ساخته اند، خراب نشود.

با یک وانت آب معدنی می توان تیمداری کرد
اینکه آقای مظلومی از حضور بازیکنان بزرگی گران قیمتی مثل ادینهوی برزیلی در استقلال حرف می زند و همه معتقد هستند باشگاه بودجه چنین کاری را ندارد باید بگویم در حال حاضر در لیگ ایران با یک وانت آب معدنی می توان یک تیم لیگ برتری را اداره کرد و اصلا کسی نباید نگران بودجه باشگاهها باشد. در فوتبال ایران نام های بزرگی شنیده می شود ولی در نهایت در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد.

تفاوت فوتبال با والیبال، بسکتبال و کشتی
همه جای دنیا دنبال سرمایه گذاری روی فوتبال هستند در حالی که در ایران من از قول یکی از پیشکسوتهای فوتبال دیدم که می گفت به جای حیف کردن بودجه بیت المال در فوتبال همین پول را روی والیبال و بسکتبال هزینه کنیم و جوانان والیبالیت و بسکتبالیست به فوتبالیستها بر تری دارند. اصلا این حرف درست نیست اسما بودجه فوتبال میلیاردی است ولی در عمل تیمهای ما با یک وانت آب معدنی که در تمرینات می آوردند اداره می شود. در حالی که می بینیم حتی کشورهایی که ما در چند سال گذشته راحت آنها را می بردیم مثل امارت با سرمایه گذاری روی فوتبال الان حرفهایی برای گفتن دارند. من خودم مصاحبه اقای مشحون را در تلویزون دیدم که گفت با تایین سقف برای بازیکنان مخالف است. اینطور می شود که ما از دیدن والیبال و بسکتبال و کشتی لذت میریم ولی از دیدن فوتبال نه.

چطور بدون پول باید مالیات بدهیم
ما دنبال این هستیم که چطور هزینه های فوتبال را کاهش دهیم. در حالی که این همه استعداد در این ورزش وجود دارد. شما فکر می کنید جوانانی که فصل گذشته در لیگ برتر با قراردادهای 100 میلیونی یا کمتر کار کرده اند، در این فصل مبلغ قراردادی کمتر از 1 میلیارد می بندند. مسلم است که آنها حاضر نمی شوند با حقوقهای قبلی کار کنند. بعد من یک سوال هم از سازمان لیگ و فدراسیون دارم زمانی که بازیکنان ما طلب دارند چطور هیچ کس پیگیر آن نمی شود ولی عنوان شده تا زمانی که بازیکنان مالیات ندهند کارت بازی انها صادر نمی شود. ما بدون پول چطور باید مالیات بدهیم.

دیدگاه‌ها